خبر در خبر


ایرنا- علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بهره‌برداری از ظرفیت‌های دیپلماسی در حوزه محیط زیست برای ما خیلی مهم است و باید با دست پر در اجلاس کاپ  ۲۷ (اجلاس تغییرات اقلیمی در کشور مصر) شرکت کنیم.

ایسنا- نصرالله ابراهیم، معاون میراث ‌فرهنگی استان بوشهر با تأکید بر اینکه وزارت راه و شهرسازی، شهرداری‌ها، بنیاد مسکن و دهیاری‌ها باید ضوابط حریم و عرصه آثار تاریخی را رعایت کنند، گفت: حریم و عرصه بندر تاریخی سیراف با چالش مواجه شده و با ساخت ‌و سازی که در عرصه آن درحال انجام است، از خط قرمز این محوطه تاریخی عبور کرده‌اند.

مهر- «عدنان حسینی» مدیر پایگاه میراث فرهنگی خلیج فارس و سواحل مکران چابهار گفت: پرونده هنر سوزن‌دوزی بلوچ توسط ایران با همکاری کشور عمان در حال تدوین است تا فروردین ماه سال جاری به عنوان میراث ناملموس در فهرست پیشنهادی یونسکو قرار گیرد.

ایرنا- «محمد محمدی‌بخش»، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تماشاچیان می‌توانند در روز بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی، بلیت سفر به قطر از مبدأ ایران را در صورت داشتن بلیت بازی با نرخ‌های متعادل توسط هواپیمایی قطر ایرویز خریداری کنند.

مهر- علیرضا حسن‌زاده، مجری طرح و عضو هیأت علمی پژوهشکده مردم‌شناسی گفت: برای نخستین ‌بار در میان کشورهای خاورمیانه، دو کشور ایران و ترکیه، مراکز مردم‌شناسی خود را شکل داده و آغازگر مطالعات مردم‌شناسی در منطقه مورد بحث بوده‌اند.

ایسنا- محسن جانجان، سرپرست تیم باستان‌شناسی نهاوند گفت: کشف «آرامگاه تومولوسی» در تپه نقاره‌چی، گردشگری نهاوند را متحول می‌کند و برای آغاز فصل سوم کاوش در این منطقه منتظر تأمین اعتبار هستیم. «تپه نقاره‌چی» با ارتفاع هشت‌متر در جنوب شرقی نهاوند و در حاشیه باغ‌های این شهر قرار دارد و در گزارش سفر «ناصرالدین شاه» به این تپه و آرامگاه اشاره شده است.

مهر- حسین اکبری، معاون محیط‌ زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: سرشماری حیات‌وحش در مناطق حفاظت شده اصفهان از نیمه آبان‌ماه امسال آغاز خواهد شد.
​​​​​​​
ایرنا- نورالله مرادی، معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از افتتاح نخستین خانه محیط زیست استان فارس در کازرون خبر داد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8037/11/631243/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها