اخبار


انصراف 2 وزنه‌بردار دیگر از مسابقات قهرمانی جهان

علیرضا یوسفی وزنه‌بردار فوق سنگین ایران از حضور در مسابقات قهرمانی جهان که آذر ماه در کلمبیا برگزار می‌شود، انصراف داد .در حالی که تمرینات تیم ملی از سوم آبان در آکادمی ملی المپیک آغاز شد و یوسفی در این مدت در اردو حضور داشت، دیروز تصمیم خود مبنی بر انصراف را به کادر فنی اعلام کرد. همچنین فاطمه کشاورز بانوی وزنه‌بردار دسته 64 کیلوگرم در اقدامی مشابه انصرافش را اعلام کرد. گفتنی است پیش از این رضا بیرالوند و علی هاشمی از حضور در اردو و شرکت در مسابقات جهانی انصراف داده بودند.سعیدعلی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری درباره دلیل انصراف علیرضا یوسفی گفت:«در دسته فوق سنگین علی داوودی و آیت شریفی را داریم که با توجه به سیاست اعزام کیفی وزنه‌برداران به مسابقات جهانی کلمبیا، رقابت را سخت‌تر می‌کند بنابراین یوسفی با ارزیابی شرایط بدنی و تمرینات خود از ادامه حضور در اردو انصراف داد.»

فردا؛ آغاز مسابقات قهرمانی والیبال نشسته جهان
 
تیم های ملی والیبال نشسته مردان و زنان ایران از فردا در مسابقات قهرمانی جهان به مصاف حریفانشان می‌روند. در این دوره 16 تیم در بخش مردان حضور دارند که دور مقدماتی در 4 گروه 4 تیمی با هم رقابت می‌کنند. تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران با تیم‌های قزاقستان، کرواسی و عراق در گروه نه چندان سخت B قرار دارد. شاگردان هادی رضایی ساعت 15:45 فردا در اولین روز رقابت‌ها به مصاف عراق می‌روند. تیم ملی والیبال نشسته زنان هم بعد از غیبت 4 ساله، دوباره در قهرمانی جهان حاضر شده تا رنکینگش را ارتقا دهد. این تیم برخلاف تیم مردان دور مقدماتی گروه خیلی سختی دارد و با تیم‌های امریکا، کانادا و اسلوونی بازی می‌کند. البته شاگردان مریم ایرانمنش نه تنها گروه سخت که شروع دشواری دارند و ساعت 19 فردا مقابل امریکا قهرمان پارالمپیک توکیو قرار می‌گیرند.

دربی اصفهانی‌ها در هفته پنجم لیگ برتر هندبال

 دربی اصفهانی‌ها، حساس‌ترین بازی هفته پنجم لیگ برتر هندبال مردان است. دراین هفته ۶ دیدار برگزار می‌شود که تیم صدرنشین فولاد مبارکه سپاهان در دربی اصفهان میزبان گیتی پسند است. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۸ امتیازی، تیم دوم جدول هم میهمان پرواز هوانیروز اصفهان است. در دیگر بازی ها، زاگرس اسلام آباد غرب مقابل سپاهان نوین قرار می‌گیرد و زغال سنگ طبس به مصاف صنعت مس کرمان می‌رود. رعد پدافند البرز با پیکان سبزوار بازی می‌کند و نخلستان دشتستان هم به مصاف نفت و گاز گچساران می‌رود.

ابتلای مانوئل نویر به سرطان پوست

مانوئل نویر سنگربان بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان اعلام کرد که به سرطان پوست مبتلا شده است. او نوشت: «من به سرطان پوست مبتلا شده‌ام و به همین خاطر 3 بار عمل جراحی کرده‌ام که خوشبختانه هر 3 موفقیت‌آمیز بوده است. با توجه به اینکه همواره در اردوها شرکت می‌کنم باید به خوبی صورتم را در برابر آفتاب حفظ کنم و این کار من را مشکل می‌کند.» البته روزنامه بیلد اعلام کرد که نویر هیچ مشکلی برای حضور در جام جهانی ندارد ‌و می‌تواند ژرمن‌ها را همراهی کند. این دروازه‌بان باتجربه به خاطر آسیب‌دیدگی دیدارهای اخیر بایرن مونیخ را از دست داد و اخیراً به تمرین تیم اضافه شد تا در بازی بعدی بایرن در بوندسلیگا بتواند به میدان برود. نکته قابل توجه اینکه مدتی است نویر با آنجلیک کربر ستاره تنیس روی ساخت یک کرم ضد آفتاب سرمایه‌گذاری کرده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8043/13/632041/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها