اخبار


ویزای بوکسورهای جوان تیم ملی صادر شد

بعد از کش و قوس‌ها و تلاش‌های فراوان مسئولان فدراسیون بوکس، ویزای تیم جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا صادر شد. قبل از این درخواست صدور ویزا از سوی سفارت اسپانیا رد شده بود که با پیگیری و تلاش‌های مسئولان فدراسیون و همکاری سفارت در نهایت روادید اعضای تیم ملی برای حضور در آلیکانته اسپانیا صادر شد. مصطفی ریگی، نیما بیاتی، علی اصغر افشاری، محمد پارسی و آرین ساعد پناه ترکیب تیم ملی در این مسابقات را تشکیل می‌دهند که از 24 آبان روی رینگ می‌روند.

صعود یک پله‌ای نیما در رنکینگ فدراسیون جهانی

فدراسیون جهانی تنیس روی میز رنکینگ جدید بازیکنان در ماه نوامبر را اعلام کرد و طبق این رنکینگ، تنها نیما عالمیان یک پله بهبود جایگاه داشته است. نوشاد عالمیان 5 پله، امیرحسین هدایی 2 پله و نوید شمس 36 پله سقوط داشته‌اند و امین احمدیان هم بدون هیچ تغییری در جایگاه قبلی باقی ماند.

دیدار نایب رئیس اتحادیه جودو آسیا با خسروی وفا

نایب رئیس اتحادیه جودو آسیا و رئیس فدراسیون جودو عراق با محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفت‌و‌گو کردند. خسروی وفا در این دیدار گفت: «آرش میراسماعیلی یکی از چهره‌های سرشناس جودو آسیا و جهان بوده و با‌وجود برخی مسائل پیش آمده برای جودو و تعلیق آن به هیچ عنوان انگیزه خود را از دست نداد و در این مدت خدمات قابل توجهی به جودو کشور داشت که قابل تقدیر است.کماکان پیگیر مسائل مربوط به جودو هستیم و امیدواریم به‌عنوان نایب رئیس اتحادیه جودو آسیا حمایت همه جانبه‌ای از ایشان و جودو ایران داشته باشید.»

طلسم باخت‌های والیبال نشسته زنان شکست
​​​​​​​
تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران بعد از 4 باخت، به نخستین پیروزی در مسابقات قهرمانی جهان دست یافت. شاگردان مریم ایرانمنش که دور مقدماتی و حذفی متحمل 4 باخت متوالی با نتایج مشابه 3-1 مقابل امریکا، اسلوونی، کانادا و اوکراین شدند، صبح دیروز برای مقام نهم تا سیزدهم به مصاف لهستان رفتند و به پیروزی شیرین 3- صفر (25-10، 25-15 و25-21) رسیدند. تیم ملی والیبال نشسته دیشب در دومین بازی این مرحله مقابل فنلاند قرار گرفت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8049/13/632780/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها