اخبار


اعزام تیم سپک تاکرا به جام جهانی کره جنوبی

تیم سپک تاکرا زیر ٢٣ سال مردان دیروز برای حضور در جام جهانی به کره جنوبی رفت. مجید غفاری، محمد غفاری، سینا رضایی، عارف قره باغی، علی شیبانی و ساسان ملک نژاد ترکیب 6 نفره تیم ایران را تشکیل می‌دهند که به سرمربیگری مهدی صحبتی در این مسابقات با تیم‌هایی چون تایلند، مالزی، کره جنوبی، پاکستان، آلمان، امریکا، تایوان، نپال، هندوستان، ژاپن، بنگلادش و ویتنام مسابقه می‌دهد. 
فدراسیون جهانی سپک تاکرا به دلیل درخشش تیم ملی ایران در مسابقات جهانی 2022 تایلند که صاحب یک مدال طلا و دو نقره شد آن را به مسابقات کره جنوبی دعوت کرد. مسابقات جام جهانی از 4 تا 8 آذر ماه در دو رشته 4 نفره و 3 نفره در شهر دایچون کره جنوبی برگزار می شود. سهراب آزاد و علی فولادی راد هم به دعوت فدراسیون آسیایی سپک تاکرا  اعضای هیأت ژوری و کمیته اجرایی مسابقات جام جهانی هستند.

افغانستان؛ اولین حریف والیبال نوجوانان

 تیم والیبال نوجوانان ساعت 16:30 امروز با افغانستان در اولین روز رقابت‌های لیگ ملت‌های آسیای مرکزی بازی می کند. تیم نوجوانان با ترکیب 14 نفره برای حضور در این رقابت‌ها، صبح دیروز آخرین تیمی بود که به لاهور رسید. تیم بعد از ثبت‌نام نهایی، ساعت 16 دیروز اولین تمرین خود را در سالن اصلی انجام داد و امروز هم در اولین روز رقابت‌های مقدماتی به مصاف افغانستان می‌رود.
پنج تیم پاکستان، ایران، بنگلادش، افغانستان و سریلانکا از امروز برای 6 روز به میزبانی شهر لاهور پاکستان با هم رقابت می‌کنند.

نامه وزارت ورزش و جوانان
 برای ثبت‌نام کاندیداهای ژیمناستیک

وزارت ورزش و جوانان برای شروع ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون ژیمناستیک نامه‌ای به فدراسیون فرستاد. 16 ماه بعد از پایان ریاست زهرا اینچه‌درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک، سه سرپرست برای آن انتخاب شدند. آخرین‌بار هم شهریورماه ثبت‌نام از کاندیداها به دلیل بررسی اساسنامه فدراسیون لغو شد، اما به گفته آرش فرهادیان، مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌ها، بعد از جلسه هیأت رئیسه فدراسیون برای تصویب شروع  ثبت‌نام از کاندیداها، وزارت ورزش و جوانان هم  نامه فرستاد تا فرایند انتخابات فدراسیون شروع شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8061/14/634519/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها