کرواسی نایب قهرمان 2018 مقابل مراکش متوقف شد

پیروزی سامورایی‌ها مقابل آلمان مدعی


گروه ورزشی/ در نخستین بازی از روز چهارم مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، دیروز از ساعت 13:30 اولین دیدار از  گروه F در ورزشگاه البیت، میان کرواسی نایب قهرمان دوره قبل(2018) و مراکش برگزار شد و در نهایت سومین تساوی 
صفر - صفر جام رقم خورد. کرواسی با تکیه بر تجربه و تکنیک بازیکنانش که در اروپا توپ می‌زنند، نظیر ایوان پریشیچ، مارسلو بروزوویچ و لوکا مودریچ، با رویکردی هجومی‌تر و مالکانه بازی را آغاز کرد اما از حیث ایجاد موقعیت‌های گلزنی برتری محسوسی نسبت به حریف آفریقایی‌اش نداشت. در نیمه دوم هم شرایط تا حد زیادی مشابه نیمه اول بود و دو تیم با رویکردی محتاطانه‌ کار را آغاز کردند و در نهایت تلاش هیچ یک از دو تیم منجر به خلق موقعیت گلزنی صددرصد نشد تا هرکدام به کسب یک امتیاز رضایت دهند. گفتنی است لوکا مودریچ کاپیتان باتجربه کرواسی به‌ عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. در دیگر بازی این گروه، از ساعت 22:30 دیشب بلژیک و کانادا به مصاف هم رفتند.
ژاپن دومین شگفتی جام جهانی را رقم زد
رقابت‌های جام جهانی 2022 پیگیری شد و تیم‌های آلمان و ژاپن که در گروه E حضور دارند از ساعت 16:30 در ورزشگاه خلیفه مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه 2-1 به سود نماینده آسیا خاتمه پیدا کرد. در ابتدا آلمانی‌ها گل نخست بازی را در دقیقه 33 از روی نقطه پنالتی توسط ایلکای گوندوگان به ثمر رساندند اما در ادامه این ژاپنی‌ها بودند که با ارائه یک بازی منظم موفق شدند حملات آلمان را خنثی کنند و به گل برسند. ژاپنی‌ها در این دیدار توسط ریتسو دوآن 75 و تاکوما آسانو 83 به گل رسیدند و این بازی را با پیروزی به پایان رساندند. ژاپنی ها در حالی مقابل آلمان به پیروزی رسیدند که آمارها نشان از برتری آلمان بود. درصد مالکیت توپ آلمان74 و ژاپن ۲۶ بود. علاوه بر این  تعداد پاس‌های آلمان 771 بود و بین ژاپنی‌ها هم 270 پاس رد و بدل شد. همچنین تعداد شوت‌های آلمانی‌ها 26 و تعداد شوت ژاپنی‌ها 12 بار بود. اولین شگفتی جام جهانی روز سه‌شنبه با پیروزی 2-1 عربستان مقابل تیم مدعی آرژانتین همراه بود و حالا سامورایی‌ها با همین نتیجه دومین شگفتی را رقم زدند وتیم آلمان را که یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی است شکست دادند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8061/11/634549/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها