اخبار


چرا قرارداد پرسپولیس با آل‌کثیر بسته نشد؟

عیسی آل‌کثیر در روزهای اخیر پاسخی به تماس‌های مسئولان باشگاه پرسپولیس نداده تا وضعیت قرارداد او با پرسپولیس نامشخص باشد. این در حالی است که این بازیکن چند هفته اخیر با این تیم تمرین کرده بود اما حالا پاسخی برای عقد قرارداد جدید با این تیم نمی‌دهد! به گزارش فارس، در این خصوص گفته می‌شود آل‌کثیر خواهان این بوده تا قراردادش به‌عنوان بازیکن آزاد تا پیش از رسیدن به نیم فصل امضا شود اما مدیرعامل پرسپولیس با آن مخالفت کرده است. گویا به این بازیکن اعلام شده که قرارداد جدید برای نیم فصل باید امضا شود. ضمن اینکه دیگر خواسته این مهاجم رقم مالی بوده که به زعم مسئولان پرسپولیس رقم درخواستی آل‌کثیر با توجه به شرایط بدنی و سنی او زیاد است. این موارد باعث شده تا تکلیف قرارداد جدید بین پرسپولیس و عیسی آل‌کثیر نامشخص باشد و باید منتظر ماند و دید که این بازیکن دوباره پیراهن سرخ را بر تن خواهد کرد یا تصمیم دیگری برای ادامه فوتبالش می‌گیرد.

پیروزی پر‌سپولیس مقابل فجرسپاسی

پرسپولیس دیروز در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه کاظمی به مصاف فجرسپاسی رفت و 2-1 به برتری رسید. در این بازی که در هوای بارانی انجام شد، پرسپولیس از دو ترکیب متفاوت استفاده کرد. امید عالیشاه در دقایق ۲۰ و ۲۷ گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساند و تک گل فجر را علی آل کثیر زد.

احتمال لغو بازی دوستانه استقلال- سایپا

طبق قرار قبلی استقلال و سایپا امروز باید در یک بازی دوستانه به مصاف هم بروند تا آبی‌ها دومین بازی دوستانه‌شان را برابر یک تیم لیگ یکی برگزار کنند. با این حال با توجه به اینکه قرار است بازی فردا در زمین شماره 4 آزادی برگزار شود، در صورت تداوم بارندگی ممکن است این بازی لغو شود. استقلال تا کنون یک بازی دوستانه برابر هوادار انجام داده که آن را 2-1 به حریفش واگذار کرد.

مورایس سراغ رامین و نیازمند را گرفت

پس از چند هفته تمرین در اصفهان، ژوزه مورایس از روز سه‌شنبه تیمش را به تهران می‌آورد تا فاز جدید تمرینات این تیم با برگزاری دو مسابقه دوستانه برابر پرسپولیس و مس رفسنجان در پایتخت دنبال شود. جایی که قرار است با چند روز تأخیر ملی‌پوشان این تیم که پیام نیازمند و رامین رضاییان بودند نیز به تمرینات اضافه شوند؛ بازیکنانی که مورایس اخیراً سراغ آنها را از مسئولان سپاهان گرفته است. در جام جهانی 2018، نیازمند فرصت بازی پیدا نکرد ولی رضاییان اگرچه در بازی اول نیمکت‌نشین بود ولی در دو بازی ولز و امریکا به طور کامل در سمت راست خط دفاعی تیم ملی بازی کرد و با گلزنی مقابل ولز خاطره‌ای خوش در جام جهانی قطر برای خودش و فوتبال ایران به یادگار گذاشت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8070/20/635686/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها