اخبار


موسوی مدیر تیم‌های ملی بوکس شد

سید ابراهیم موسوی با حکم سرپرست فدراسیون بوکس به عنوان مدیر تیم‌های ملی این رشته انتخاب شد. موسوی از سال 1373 تا 1379 در تیم ملی بوکس حضور داشت و در این سال‌ها کارنامه‌ای درخشان از خود به‌جای گذاشت. کسب عناوین ‌قهرمانی آسیا و مدال برنز جام جهانی 1998 چین از افتخارات ورزشی او است. موسوی همچنین از فعالان و مدیران صنعت ساختمان کشور است. این درحالی است که مدتی قبل روح‌الله حسینی با حکم وزارت ورزش سرپرست فدراسیون بوکس شد.

ملی‌پوشان جوان ووشو در اندونزی استارت زدند

ملی‌پوشان ووشو جوانان اولین تمرین خود را در آستانه مسابقات جهانی در اندونزی انجام دادند. در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان ورزشکارانی از ۶۲ کشور شرکت می‌کنند که جزو پرشرکت کننده‌ترین دوره‌های مسابقات جهانی محسوب می‌شود. مراسم وزن‌کشی ساعت ۷ صبح امروز به وقت محلی انجام می‌شود و ساعت ۱۰ نیز مراسم قرعه‌کشی و جلسه فنی با حضور نمایندگان کشورمان به انجام خواهد رسید.مراسم افتتاحیه مسابقات هم امروز با حضور رئیس‌جمهور اندونزی رسماً برگزار خواهد شد.

انتخابی تیم ملی تکواندو برگزار می‌شود

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آزاد کشوری تحت عنوان انتخابی تیم ملی آقایان به مدت 3 روز برگزار خواهد شد. با نظر کادر فنی رقابت‌های انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2023 باکو 7 تا 10 دی به میزبانی خانه تکواندو برگزار خواهد شد. در پایان این مسابقات نفرات اول اوزان هشتگانه جواز حضور در مرحله دوم انتخابی را می‌گیرند تا مرحله دوم انتخابی با حضور همین نفرات، تکواندوکاران صاحب رتبه‌های اول رنکینگ لیگ برتر و جام نقش جهان و ملی‌پوشان مدال‌آور سال 1401 برگزار می‌شود تا بهترین‌های ایران راهی مسابقات جهانی باکو شوند.

فایتر فیلیپینی-امریکایی حریف علی‌اکبری نشد

امیر علی‌اکبری فایتر کشورمان در دومین مبارزه خود در سازمان وان چمپیونشیپ موفق به شکست مبارز فیلیپینی-امریکایی شد. امیر علی‌اکبری در چهارمین مبارزه خود در سازمان وان چمپیونشیپ در فیلیپین به مصاف براندون ورا فیلیپینی- امریکایی رفت و موفق به شکست حریف خود شد تا به دومین برد خود در این سازمان برسد. علی‌اکبری بعد از دو شکست ابتدایی مقابل کانگ جی وون و آناتولی مالیخین، در سومین مبارزه خود در شهریور ماه ،مائرو سریلی از ایتالیا را شکست داده بود. علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس ایران پس از دو شکست ابتدایی علی‌اکبری مجدداً در کنار این فایتر قرار گرفت که حاصل همکاری دوباره آنها دو پیروزی اخیر علی اکبری بوده است.

تکرار چهارمی هندبال زنان ایران در آسیا
​​​​​​​
تیم ملی هندبال زنان ایران با باخت مقابل چین در بازی رده‌بندی قهرمانی آسیا، دوباره چهارم شد. تیم ملی هندبال زنان ایران بعد از سه پیروزی و یک باخت دور مقدماتی و صعود به مرحله نیمه نهایی و تصاحب سهمیه جهانی، حریف ژاپن شد و باخت. شاگردان اکبرآبادی با این باخت و از دست دادن فینال مثل دوره قبل در بازی رده‌بندی بازی کردند. اما این بار هم تیم ایران با نتیجه ۲۴-۳۹ مقابل چین باخت تا برای دومین بار چهارم آسیا شود. حدیث نوروزی ملی‌پوش ایرانی هم با رأی کمیته برگزاری بهترین بازیکن گوش چپ قهرمانی آسیا شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8070/21/635697/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها