مذاکرات با وزارت نفت برای مدیریت عرضه گاز به صنایع


سنا/ مجید عشقی گفت: مذاکراتی را با وزارت نفت در زمینه مدیریت عرضه گاز به صنایع بورسی انجام دادیم تا محدودیت عرضه، همزمان با زمان تعمیرات اساسی کارخانه‌ها صورت گیرد که در صورت محدودیت عرضه گاز، کمترین اثر را به تولید مجتمع‌های صنعتی وارد آورد.
رئیس سازمان بورس، با بیان این نکته که به دنبال کنترل و بهینه‌سازی عرضه گاز به صنایع در زمان زمستان هستیم، گفت: مذاکراتی را با وزارت نفت در زمینه مدیریت عرضه گاز به صنایع بورسی انجام دادیم تا محدودیت عرضه، همزمان با زمان تعمیرات اساسی کارخانه‌ها صورت گیرد که در صورت محدودیت عرضه گاز، کمترین اثر را به تولید مجتمع‌های صنعتی وارد آورد. 
وی خاطرنشان کرد: این سیاست را برای تابستان گذشته نیز در زمان پیک مصرف برق و اعمال محدودیت برق به صنایع هم به کار گرفتیم. 
یعنی با توجه به محدودیت برق صنایع و جلوگیری از قطعی برق، برنامه‌ریزی‌هایی را با شبکه برق کشور و همچنین مجتمع‌های صنعتی انجام دادیم تا احتمال قطعی برق، کمترین اثر را در تولید آنها به‌وجود آورد.
به گفته رئیس سازمان بورس، مذاکرات سازمان بورس برای تأمین سوخت صنایع چه در تابستان و چه زمستان همچنان ادامه دارد تا تولید صنایع کمترین آسیب را در حوزه تأمین برق و یا سوخت داشته باشند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8074/10/636157/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها