وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد

برنامه‌ریزی وزارت راه برای لحاظ‌ پیشنهادهای بودجه‌ای‌ در ‌بودجه ۱۴۰۲ ‌


وزیر راه و شهرسازی روزهای آتی را فرصتی مغتنم برای وزارت راه برای لحاظ پیشنهاداهای بودجه‌ای وزارتخانه در قانون بودجه ۱۴۰۲ برشمرد و گفت: باید تلاش شود در قانون بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم، پیشنهادهای وزارت راه در بخش بودجه‌ای لحاظ شود.
نخستین جلسه شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش، برگزار شد. در این جلسه، وزیر راه و شهرسازی‌ ضمن استماع گزارشی از روند فعالیت‌های مختلف حوزه‌های حمل‌ونقل و مسکن، با اشاره به بخشی از انتظارات و برنامه‌های خود، اظهار داشت: از همه معاونت‌ها می‌خواهم که با جدیت به کار خود ادامه دهند و همچنین گزارشی هفتگی از روند فعالیت‌هایشان و پروژه‌های در دست اجرا همراه با پیشرفت پروژه‌ها، ارائه کنند. وی با تأکید بر اینکه جلسات شورای معاونان هر دو هفته یک‌بار تشکیل خواهد شد، روزهای آتی را فرصتی مغتنم برای وزارتخانه راه و شهرسازی به منظور لحاظ شدن پیشنهادات بودجه‌ای وزارتخانه در قانون بودجه ۱۴۰۲ برشمرد.
بذرپاش افزود: باید تلاش شود در قانون بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه پیشنهادهای وزارت راه و شهرسازی در بخش بودجه‌ای لحاظ شود.
وی با تأکید بر لزوم ابتکار عمل در همه معاونت‌های زیرمجموعه و توجه به امور ارتباطی اطلاع‌رسانی تصریح کرد: مدیران روابط‌عمومی، دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی را به اطلاع همگان برسانند و ارائه اطلاعات واقعی به عملکرد وزارت راه و شهرسازی کار مهمی است که در برنامه و اولویت‌های این دوره قرار دارد.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری شورای معاونین مسکن گفت: برای آغاز نهضت ساخت ایران پیشرفته فرصت استراحت نداریم.
استفاده از توانمندی داخلی در توسعه‌ هوانوردی
همچنین نخستین نشست پیرامون صنعت هوانوردی با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.
وزیر راه و شهرسازی در این نشست که به منظور رسیدگی به امور فرودگاه‌های کشور برگزار شد، توسعه زیرساخت‌های هوانوردی را مهم توصیف کرده و بر استفاده از ظرفیت توانمندی‌های داخلی و دانشگاه‌های کشور تأکید کرد. بذرپاش همچنین خواستار توسعه یکپارچه و هماهنگ همه بخش‌های صنعت هوانوردی در خدمت‌رسانی شایسته به مردم شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8074/11/636160/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها