اخبار


قالیباف در مراسم چهلم شهدای شاهچراغ:
نظام سلطه حربه‌ای جز ترور کورکورانه ندارد

مراسم چهلمین روز شهادت شهدای حرم مطهر شاهچراغ با حضور اقشار مختلف مردم، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
محمدباقر قالیباف شامگاه پنجشنبه در سخنانی در این مراسم گفت: ترور کور که نشان از استیصال و درماندگی دشمنان است، توسط ظالم درمانده علیه مقتدر مظلوم به کار گرفته می‌شود. به گزارش ایرنا، وی افزود: همه این مناسبت‌ها مسأله مهمی را در ذهن آزادگان جهان تداعی می‌کند که نظام سلطه و ظلم در مقابل حق حربه‌ای جز منطق ترور کورکورانه ندارد. قالیباف اقدامات تروریستی دشمنان ایران را نشان از استیصال آنها دانست و افزود: امریکای جنایتکار امروز تروریسم را در سطح بین‌المللی و دولتی پیگیری می‌کند و دست تروریست‌هایی مانند رژیم‌صهیونیستی را باز گذاشته است. وی تأکید کرد: پلتفرم‌ها و سامانه‌هایی در فضای مجازی راه‌اندازی کرده‌اند که در آن آموزش تروریستی می‌دهند و در مقابل نیز از حقوق بشر حرف می‌زنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی مقاومت و روحیه ایستادگی ملت ایران با وجود همه سختی‌های موجود را دلیل اشتباهات محاسباتی دشمنان دانست و گفت: تروریسم کور جزو فجیع‌ترین و جنایتکارانه‌ترین اقدامات و نماد وحشیگری رژیم‌صهیونیستی و امریکا است.

تشییع شهید مدافع امنیت شیراز 
همزمان با اربعین شهدای شاهچراغ

شهید مدافع امنیت «اباذر رخ بخش» که پس از تحمل جراحات حمله اغتشاشگران در حین انجام مأموریت به شهادت رسیده بود بر دست‌های مردم قدرشناس شیراز تشییع شد.
به گزارش ایرنا، اباذر رخ بخش فرزند حبیب، راننده پرتلاش دانشکده علوم پزشکی شیراز بود که روز ۴ آبان و ساعاتی پس از حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (علیه السلام) در بلوار شهید چمران شیراز بر اثر اصابت ضربات چاقو توسط اغتشاشگران مجروح شد و جمعه هفته گذشته پس از گذشت نزدیک به ۴۰ روز بر اثر جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت روز گذشته بعد از اقامه نماز جمعه با حضور جمع کثیری از مردم بویژه نمازگزاران جمعه و مسئولان نظامی، انتظامی شیراز و استان فارس از حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به سمت دارالرحمه شیراز تشییع و در گلزار مطهر شهدا به خاک سپرده شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8074/2/636229/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها