چهل‌روز پس‌از حادثه



مراسم چهلمین روز شهادت شهدای حرم مطهر شاهچراغ با حضور اقشار مختلف مردم، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
محمدباقر قالیباف شامگاه پنجشنبه در سخنانی در این مراسم گفت: ترور کور که نشان از استیصال و درماندگی دشمنان است، توسط ظالم درمانده علیه مقتدر مظلوم به کار گرفته می‌شود. به گزارش ایرنا، وی افزود: همه این مناسبت‌ها مسأله مهمی را در ذهن آزادگان جهان تداعی می‌کند که نظام سلطه و ظلم در مقابل حق حربه‌ای جز منطق ترور کورکورانه ندارد. قالیباف اقدامات تروریستی دشمنان ایران را نشان از استیصال آنها دانست و افزود: امریکای جنایتکار امروز تروریسم را در سطح بین‌المللی و دولتی پیگیری می‌کند و دست تروریست‌هایی مانند رژیم‌صهیونیستی را باز گذاشته است. وی تأکید کرد: پلتفرم‌ها و سامانه‌هایی در فضای مجازی راه‌اندازی کرده‌اند که در آن آموزش تروریستی می‌دهند و در مقابل نیز از حقوق بشر حرف می‌زنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی مقاومت و روحیه ایستادگی ملت ایران با وجود همه سختی‌های موجود را دلیل اشتباهات محاسباتی دشمنان دانست و گفت: تروریسم کور جزو فجیع‌ترین و جنایتکارانه‌ترین اقدامات و نماد وحشیگری رژیم‌صهیونیستی و امریکا است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8074/1/636239/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها