کسی لطفاً جای من صحبت نکند

نکونام: پیشنهاد رسمی برای هدایت تیم‌ملی نداشتم


جواد نکونام سرمربی فولاد، در حاشیه تمرین دیروز این تیم، درباره شرایط سرخپوشان اهوازی به ایسنا گفت: تمرینات مان را بعد از استراحتی که برای تیم در نظر گرفته بودیم، شروع کردیم. اما واقعیت این است اگر تعطیلات لیگ به سودها تیم‌ها شد این تعطیلات برای ما خیلی حواشی و مشکلات به وجود آورد. غیبت برخی بازیکنان به ما ضربه زد و من واقعاً از این موضوع گلایه داشتم و این موضوع را هم اعلام کردم اما اردوی امارات خیلی به ما کمک کرد و شرایط تیم‌مان خوب باشد و 2 بازی دوستانه فوق‌العاده خوب و قوی با دو تیم خوب امارات داشتیم. خدا را شکر شرایط تیم ما بعد از این اردو خوب است ولی کماکان با مشکل بازیکنانی که کنارمان نبوده‌اند و در اردوی دوبی غیبت داشته‌اند، مواجه هستیم و این مشکل حل نشده است.»
کاپیتان اسبق تیم ملی در پاسخ به این سؤال که با توجه به ناکامی ایران در جام جهانی از الان باید چه برنامه‌ای داشته باشیم تا در جام ملت‌های آسیا نتیجه بگیریم، چنین پاسخ داد: «درباره تیم ملی هیچ صحبتی ندارم و درست هم نیست در این زمینه صحبت کنم. امیدوارم تیم ملی ایران موفق باشد.»
با این حال، نکونام در پاسخ به این سؤال که زمانی که شما گزینه هدایت تیم ملی شدید، خیلی‌ها معتقد بودند که این مهم باعث برهم خوردن تمرکز شما و تأثیر روی عملکرد فولاد شد، عنوان کرد: «کسی لطفاً جای من در این زمینه صحبت نکند. زیرا اولاً پیشنهادی به دست من نرسیده و اصلاً فدراسیون فوتبال هیچ برنامه‌ای به من نداده است و دفعه اولی هم که صحبت شد، هیچ برنامه‌ای نبود که بخواهد قاطعیت داشته باشد و الان هم به همین صورت است. متأسفانه دوستان بیخودی صحبت‌هایی انجام می‌دهند که نکونام به تیم ملی برود یا نرود که باید بگویم کسی به من پیشنهادی نداده و صحبتی هم نکرده است. هر زمان اتفاقی افتاد، خودم رسماً در خصوص آن صحبت می‌کنم و اگر لازم باشد، باشگاه بیانیه‌ای بدهد با هماهنگی انجام می‌دهیم و اگر نیاز به جواب باشد، می‌دهیم.»
او یادآور شد: «یک سری دوستان صحبت‌هایی در این زمینه می‌کنند که اصلاً نه نیاز به تکذیب است نه نیاز به صحبت، زیرا پیشنهادی که رسمی باشد، وجود نداشته است و کسی با من صحبت نکرده است. تیم ملی کشورمان است و مسئولان باید تصمیم بگیرند و آرزوی هر کسی است که پیراهن تیم ملی را بپوشد یا مربی تیم ملی شود اما وقتی صحبتی نشده، نباید یکسری صحبت‌های بیخودی و بی‌جهت داشته باشیم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8080/20/637072/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها