اخبار


10 تیم در شطرنج دانشجویان آسیا

سومین دوره رقابت‌های شطرنج دانشجویان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با حضور 10 تیم به‌صورت آنلاین امروز به میزبانی ایران شروع می‌شود. در این دوره تیم‌های چین، بوتان، هند، اندونزی، اردن، مغولستان، سنگاپور، نیوزیلند، سریلانکا و ایران حضور دارند که از امروز برای 11 روز با هم رقابت می‌کنند.مراسم افتتاحیه سومین دوره رقابت‌های شطرنج دانشجویان دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه صبح امروز در فدراسیون دانشگاهی ایران برگزار می‌شود.

تمرین احسان حدادی در کیش

احسان حدادی رکورددارپرتاب دیسک ایران و آسیا، این روزها در کیش اردو زده است. پرتابگردیسک آسیا که فدراسیون روی مدالش در بازی‌های آسیایی هانگژو حساب کرده، با بهبودی مصدومیتش سه ماهی است مثل بقیه ملی‌پوشان تمریناتش را شروع کرده و این روزها در جزیره کیش اردو زده است. حدادی با اینکه مربی امریکایی اش مک ویلکینز با فدراسیون قرارداد ندارد اما هنوز با او ارتباط دارد و از او در تمریناتش مشاوره می‌گیرد.

رئیس سازمان لیگ والیبال: تیم بدهکار نداریم

محسن ترابی رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال معتقد است برای شروع نیم فصل دوم، هیچ تیمی بدهکار نیست. او که شرط ادامه حضور تیم‌ها در نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال را تسویه بدهی گذاشته بود به خبرنگار «ایران» می‌گوید:«خدا را شکر هیچ تیم بدهکاری نداریم. شاید تیم‌های بدهکار به بازیکنان و کادر فنی‌شان هم باشند اما با تعیین تکلیف به توافق رسیده‌اند و آنهایی هم که به فدراسیون بدهکار هستند چک داده‌اند و بنابراین تیمی نیست که اجازه بازی در نیم فصل دوم را نداشته باشد.»

رستمی و بختیار ، طلایی های پاراوزنه برداری

رقابت‌های جام جهانی پاراوزنه‌برداری در امارات با طلای روح‌الله رستمی در دسته ۸۰ کیلوگرم آغاز شد.در اولین روز این پیکارها وزنه‌بردار کشورمان روی تخته رفت و در حرکت اول توانست وزنه ۲۰۵ کیلوگرمی را مهار کند، در حرکت دوم وزنه ۲۱۴ کیلویی و در حرکت سوم موفق به مهار وزنه ۲۱۸ کیلوگرمی شد و به مدال طلا این دسته رسید.محسن بختیار در دسته 59 کیلو هم صاحب مدال طلا شد.

کرمی به مدال نقره جهانی وزنه برداری رسید

مهدی کرمی، ملی‌پوش دسته ۱۰۹ کیلوگرم تیم وزنه‌برداری ایران مدال نقره حرکت یک ضرب این دسته رقابت‌های جهانی کلمبیا را به گردن انداخت. او در حرکت یک ضرب این دسته با مهار وزنه ۱۷۶ کیلوگرم پس از رستم نورالدین اف وزنه‌بردار مشهور ازبکستانی به مدال نقره رسید. در حرکت دو ضرب پس از مهار وزنه ۲۱۰ کیلوگرم دو بار در برابر وزنه ۲۱۶ کیلوگرم متوقف شد و با حدنصاب مجموع ۳۸۶ کیلوگرم در مکان چهارم ایستاد.اما الهام حسینی بانوی وزنه بردار طلایی آسیا در گروه B دسته 81 کیلوگرم رکورد ۱۰۴ یک ضرب، ۱۲۲ دوضرب و مجموع ۲۲۶ کیلوگرم را ثبت کرد و در گروهش پنجم شد ولی در پایان رده پانزدهم را از آن خود کرد. البته حسینی رکورد ایران را شکست داد. در دسته ۸۷ کیلوگرم نیز زینب شیخ ارباب برای نخستین مرتبه در یک مسابقه بین‌المللی وزنه زد و در گروه B رکورد ۹۰ یک ضرب، ۱۱۶ دوضرب و مجموع ۲۰۶ کیلوگرم را به ثبت رساند و دهم شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8080/21/637087/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها