دیگه چه خبر؟


یک چهره امنیتی اسرائیل:
با تجزیه‌طلب‌های ایران در ارتباطیم

 خبر اول اینکه، مردخای کدار تحلیلگر امنیتی صهیونیست که اخیراً در اظهاراتی با اشاره به ناآرامی‌‎های اخیر در ایران مدعی شده بود که این آشوب‌ها باید منجر به تجزیه و از بین‌ رفتن موجودیت کشوری به نام ایران شود، با حضور در برنامه شبکه ۱۳ اسرائیل اذعان کرد که من و برخی از مقامات اسرائیل با تجزیه‌طلبان ایران در فضای مجازی ارتباط داریم. وی همچنین در این مصاحبه گفت که وحدت اقوام در ایران زمینه‌ساز یکپارچگی این کشور است که باید با از بین بردن آن زمینه استقلال مناطق مختلف را فراهم کرد. همچنین مجری این برنامه پرچم جعلی گروهک الاحوازیه را در حین اجرا بالا برد.

حمله منافقین به یک مسجد در خرم‌آباد

 خبر دیگر اینکه، پنجشنبه شب گذشته تعدادی اغتشاشگر و مزدوران منافقین با کوکتل مولوتوف به مسجد امام هادی (ع) خرم‌آباد حمله‌ور شده و ضمن به آتش‌ کشاندن پارچه‌ها و کتیبه‌های مجلس عزای حضرت زهرا(س)، خساراتی به ساختمان مسجد وارد کردند. مطابق اعلام مراجع امنیتی عوامل این اقدام هتاکانه تحت تعقیب قرار دارند.

ویدیوی پربازدید از سفر هیأت دولت به خراسان جنوبی

 شنیدیم که، گفت و گوی پیرمرد معروف طبسی، این بار با وزیر رفاه دولت سیزدهم به ویدیوی پربازدید روز گذشته در شبکه های اجتماعی تبدیل شد. ماجرا از این قرار بود که در جریان سفر آیت الله رئیسی به خراسان جنوبی، وزیر رفاه به طبس سفر کرد و از پروژه‌ها و طرح‌های این شهرستان بازدید و با مردم و مسئولان دیدار کرد. در جریان این سفر سیدصولت مرتضوی، پیرمرد کشاورز و معروف طبسی، خود را نزد وزیر رفاه و هیأت همراه رساند.  این کشاورز در جریان این گفت و گو از وزیر رفاه خواست که دولتمردان برای حل مشکلات کشور و افزایش ارزش پول ملی تلاش کنند. 
آنچه مورد توجه واقع شد، درواقع واکنش وزیر رفاه به گلایه‌ها و اظهارنظرهای این پیرمرد طبسی بود. مرتضوی در مواجهه با هر صحبت این کشاورز، با عبارت‌هایی مانند «به روی چشم» «چشم، حتماً» واکنش نشان داد که درنهایت این مکالمه با روبوسی دوطرف به پایان رسید. آنچه مورد توجه کاربران قرار گرفت این واقعیت بود که این کشاورز، همان پیرمردی است که سال 97، در جریان سفر حجتی، وزیر کشاورزی دولت گذشته، با وی دیدار کرده و پس از آنکه دغدغه‌ها و نگرانی‌های او، با سردی و بی توجهی وزیر دولت روحانی مواجه شد، آن عبارت معروف را به کار برد که «خودتان می‌دانید و ممکلت‌تان.» این بار اما اظهارنظرهای کشاورز طبسی، با همدلی و همراهی وزیر رفاه دولت سیزدهم مواجه شد.  

حضور مجدد آشوبگران اجاره‌ای در نماز جمعه زاهدان

 دست آخر اینکه،  نماز جمعه مسجد مکی زاهدان روز گذشته نیز شاهد حضور برخی آشوبگران اجاره‌ای بود. در ویدیوهایی که رسانه‌های ضدانقلاب از راهپیمایی جمعی چند ده نفره با عنوان «زنان معترض بلوچ» منتشر کرده اند، این زنان بدون لهجه بلوچی و با گویش فارسی سلیس اقدام به سردادن شعارهای هنجارشکنانه می‌کنند. این درحالی است که گفته می‌شود حضور زنان اهل سنت در نماز جمعه مسجد مکی ممنوع بوده و این افراد با پوشیدن لباس‌های محلی و ارسال آنی ویدیو به رسانه‌های بیگانه همچون ایران‌اینترنشنال، خود را زنان بلوچ معرفی می‌کنند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8080/5/637114/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها