خبردرخبر


ایرنا- «جواد عظیمی» رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کنگاور گفت: امسال از محل اعتبارات استانی ۶ میلیارد ریال برای ساماندهی و مرمت خانه تاریخی [غلامحسین] «ساری‌اصلانی» کنگاور مصوب شده است.

ایسنا- «کامران پورمقدم» رئیس مرکز جنگل‌های خارج از شمال سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری با بیان اینکه طی سال گذشته 6 هزار هکتار نهالکاری انجام شده است، گفت: در تمام این فعالیت‌ها پویش‌های مردمی اهمیت بسیار بالایی دارند.

ایرنا- «علی دارابی» معاون و قائم‌ مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی گفت: یلدا اصولاً یک جشن شبانه خانواده‌محور است و این برای ما ایرانیان که به تکریم والدین و بزرگترها و همچنین حفظ میراث‌فرهنگی پایبندیم، اهمیت دارد.

ایسنا- «سمیه رفیعی» رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه سازمان محیط زیست تنها متولی حیات وحش در کشور است، گفت: حوزه حیات وحش تنها حوزه‌ای است که فقط خود سازمان مسئولیت آن را برعهده دارد و هرگونه اتفاق در این حوزه کاملاً متوجه خود سازمان محیط زیست است.

مهر- «احمدرضا لاهیجان‌زاده» مدیرکل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: با توجه به مازاد ظرفیت تولید برق در کشور، وزارت نیرو، برق مورد نیاز اصفهان را از شبکه سراسری جایگزین و به مدت ۲ ماه نیروگاه شهید منتظری را خاموش کند.

مهر- «غلامرضا ابدالی» سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش گفت: قراردادی برای نگهداری پیروز در پردیسان تهران تا فروردین ۱۴۰۲ منعقد شده است و مشکل مالی برای نگهداری پیروز وجود ندارد. همچنین انتخاب تیمارگر و پیمانکار برعهده پژوهشکده سازمان حفاظت محیط زیست بوده و این مجموعه حفظ سلامت پیروز را برعهده دارد.

ایسنا- «محمدجواد اشرفی» مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به مازوت‌سوزی در نیروگاه رامین اهواز و آلودگی شدید هوا در روزهای اخیر گفت: متأسفانه هیچ سیستمی برای کنترل آلاینده‌های ناشی از سوخت مازوت در نیروگاه رامین اهواز تعبیه نشده است و در هر صورت باید برای مدت محدود این شرایط آلودگی را بپذیریم.

مهر- «بهروز ساری صراف» رئیس دانشکده برنامه‌ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز دلایل آلودگی هوا در تبریز را تشریح کرد و گفت: در این خصوص خودروهای فرسوده نقش ویژه‌ای دارند.
​​​​​​​
ایسنا- «صادق ضیاییان» رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در برخی نقاط کشور، ورود سامانه بارشی به غرب کشور و افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی خبر داده و گفت: سه‌شنبه (۲۹ آذر) بارش باران و برف در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8082/17/637320/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها