اخبار


قتل زن فروشنده به خاطر 6 حلقه النگو

گروه حوادث/ پسر نوجوان که به خاطر سرقت النگوهای زن فروشنده وی را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
سرهنگ قربانعلی روستا
فرمانده انتظامی «قیروکارزین»   استان فارس در این باره گفت:  ظهر روز شنبه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بروقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای اطراف شهرستان قیروکارزین، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. 
مأموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که خانمی 55 ساله به عنوان فروشنده در مغازه سوپرمارکت مشغول کار بوده که نوجوانی ناشناس وارد شده و پس از درگیری و سرقت 6 عدد النگو از دست وی با فشردن گلوی زن میانسال، او را خفه کرده و متواری شده است.
فرمانده انتظامی قیروکارزین ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی در کمتر از 24 ساعت موفق شدند متهم را که نوجوانی 18 ساله بود شناسایی کرده و وی را در مخفیگاهش در همان روستا (محل وقوع قتل) دستگیر کنند.
روستا با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم 6 لنگه النگو مسروقه کشف شد، گفت: قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را سرقت طلا عنوان کرد و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.


دختر دانش‌آموز قربانی راننده بی‌توجه

گروه حوادث/ برخورد شدید سواری پژوپارس در جاده قلعه گنج - کهنوج با دختر دانش‌آموز سبب مرگ این کودک شد.
ستوان یکم حمید امیرمحمودی، جانشین پلیس راه قلعه‌گنج – بشاگرد گفت: این حادثه رانندگی ظهر شنبه، هنگام تعطیلی مدرسه در حالی رخ داد که این دختر دانش‌آموز مقطع دوم ابتدایی همراه برادر خود در مسیر برگشت از مدرسه بود.
سید اسماعیل آفاق‌حسینی، رئیس اداره آموزش و پرورش قلعه‌گنج هم در این‌باره گفت: نکات ایمنی حین عبور از جاده به دانش‌آموزان به‌طور مرتب آموزش داده شده و سرعتگاه نیز در مقابل مدرسه وجود دارد اما مکان سانحه با مدرسه فاصله زیادی داشته است.
محمد مسندانی، عضو شورای روستای چاه سنگی در خصوص این حادثه اظهار کرد: این حادثه در نقطه‌ای که حدود یک کیلومتر با مدرسه فاصله داشت اتفاق افتاده و نقطه حادثه سرپیچ جاده در مسیر قلعه‌گنج - کهنوج بوده است.
 این دختر دانش‌آموز در مدرسه ابتدایی شهید اسماعیل احمدی روستای چاه سنگی تحصیل می‌کرده است.
وی اضافه کرد: دانش‌آموزان این مدرسه سرویس ندارند اما همیشه پدر دانش‌آموز او را به مدرسه می‌آورد و از مدرسه با پدرش برمی گشت که روز حادثه پدرش نیامده بود و وی در کنار جاده پیاده با همکلاسی‌هایش در حال برگشتن بود.
 دانش‌آموز می‌خواسته از عرض جاده عبور کند که در همان حین سواری پژو با سرعت بالا در حرکت بوده و با دانش‌آموز برخورد می‌کند.


مرگ تکنیسین اورژانس در سانحه رانندگی

گروه حوادث/ یکی از کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان نایین در تصادف آمبولانس و تریلی جان باخت.
عباس عابدی سخنگوی اورژانس اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: صبح یکشنبه آمبولانس کد انارک که درحال انتقال مصدومان تصادف به بیمارستان حشمتیه نایین بود، در محور انارک به نایین و ۲۰ کیلومتری نایین، در برخورد با یک دستگاه تریلی دچار سانحه شد.
به گزارش روابط‌ عمومی اورژانس استان اصفهان، در این حادثه سعید عظیمی از پرسنل پایگاه انارک اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان نایین جان خود را از دست داد و تکنیسین‌های دیگر به‌شدت مصدوم شدند.


دستگیری قاتلان ریش‌سفید دلگانی

گروه حوادث/ عاملان قتل مسلحانه ریش‌سفید دلگانی در کمتر از ۷۲ ساعت دستگیر شدند.
سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان اظهار کرد: در پی وقوع قتل یکی از ریش‌سفیدان طایفه بامری در شهرستان دلگان بر اثر اختلافات، بلافاصله مأموران انتظامی آن شهرستان برای پیشگیری از اقدامات تلافی‌جویانه و گسترش درگیری‌های طایفه‌ای با همکاری سایر مسئولان شهرستان اقدام‌های خود را آغاز کردند
 و با بررسی اظهارات شاهدان عینی در محل حادثه، متهمان موردنظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری آنان آغاز کردند.
فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: با توجه به متواری بودن قاتلان، تلاش گسترده پلیس برای دستگیری ادامه داشت تا اینکه اطلاعاتی در خصوص محل اختفای عاملان در یکی از محلات شهرستان دلگان به دست آمد و بلافاصله مأموران پلیس به محل اختفای متهمان اعزام شدند و در عملیاتی ضربتی، عاملان این جنایت هولناک را با سرنخ‌های به دست آمده کمتر از ۷۲ ساعت دستگیر کردند و سلاح و مهمات به کار رفته نیز کشف و ضبط شد. 
متهمان انگیزه خود را از ارتکاب این جنایت، اختلافات درون طایفه‌ای با مقتول اعلام کردند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8082/19/637330/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها