دورنــما


واشنگتن پست (امریکا)
کمیته تحقیق سنا برای یورش 6 ژانویه 2021 به کنگره امریکا، بعد از 18 ماه تفحص، به کار خود پایان داد. بر اساس این تحقیق و تفحص، دونالد ترامپ متهم است، با اقدامات خود روند رسمی تحقیقات کنگره را مسدود کرده، درصدد فریب جامعه امریکا بوده، بیانیه های غلط منتشر کرده و در نهایت با سخنان خود باعث تحریک هوادارانش به شورش شده است.

نشنال هرالد تریبیون(پاکستان)
عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان و رئیس حزب تحریک انصاف با انتقاد از حزب حاکم برای زمینگیر کردن اقتصاد در این کشور، با اعطای لقب دولت وارداتی به کابینه فعلی، آنها را در کنترل تروریسم ناتوان خواند و افزایش 50 درصدی اقدامات تروریستی در این کشور را نشانه‌ای بر صدق این ادعا خواند. او پیش تر نیز بارها خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شده بود.

​​​​​​​فویا دی سائوپائولو(برزیل)
سرجیو کابرال، فرماندار 59 ساله سابق ریو دو ژانیرو پس از 6 سال از زندان آزاد و با رأی دیوان عالی این کشور در آپارتمانی در منطقه جنوبی ریودوژانیرو حبس خانگی شد. این رأی دوشنبه شب اجرا شد اما پلیس اجازه گفت و گوی او با رسانه‌ها را نداد. دانیل بیالسکی، وکیل او اعلام کرد آزادی موکلش به معنای معافیت او از مجازات 14 سال و بیگناهی او از اتهام پولشویی و فساد مالی نیست.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8084/4/637594/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها