بازداشت راننده مینی‌بوس کارگران سردخانه بهار


گروه حوادث/دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بروجن از بازداشت راننده مینی‌بوس کارگران سردخانه بهار خبر داد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت شش و نیم صبح 21 آذر مینی‌بوس کارگران سردخانه بهار که در حال انتقال کارگران به محل کارشان بود به علت آتش گرفتن کپسول گاز پیک نیک داخل خودرو دچار آتش‌سوزی شد و 8 زن و یک مرد دچار سوختگی شدند که پس از انتقال به بیمارستان 5 زن، جان باختند.
مهدی حاج‌آقامعمار، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بروجن به تسنیم گفت: آتش‌سوزی موجب شد  همه خانم‌ها با درصد سوختگی بالا به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان منتقل شوند و چون این حادثه ناشی از کار تلقی شده با همکاری اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره‌ کل تأمین اجتماعی تمام خدمات درمانی و هزینه‌های جراحی تا سلامت کامل برای این افراد رایگان است. از همان دقایق ابتدایی مأموران انتظامی ادله را جمع‌آوری کردند و تمام مستندات توسط عوامل اداره آگاهی جمع‌آوری شده و کارشناس آتش‌نشانی نظریه خود را مبنی بر علت آتش‌سوزی بیان داشته است.
وی مطرح کرد: ساعت تماس‌ها با آتش‌نشانی از مخابرات دریافت شد و فیلم محل آتش‌سوزی و فیلم مربوط به اعزام آتش‌نشانان در محل آتش‌نشانی ضبط شده است، در نهایت پرونده به هیأت کارشناسی ارجاع داده شد چرا که ممکن است قصورهای مختلفی توسط افراد متعددی صورت گرفته باشد. سه کارشناس، پرونده را بررسی کردند و در تشخیص اولیه نوع حادثه ناشی از کار تلقی شده است چرا که کارگران در حین اعزام به محل کار خود بودند. در حال حاضر یک نفر بازداشت شده  که راننده مینی‌بوس است و تقصیر این فرد طبق نظریه کارشناسی محرز است و با بررسی‌های دیگر امکان دارد اشخاص دیگری هم بازداشت شوند.
بدیعی‌نژاد، معاون درمان بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان گفته است: در حال حاضر 3 مصدوم در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان بستری و تحت درمان قرار دارند. همه خانم‌ها به‌علت حبس شدن در مینی‌بوس از ناحیه صورت و دست‌ها بشدت آسیب دیده‌اند و در صورت بهبودی نیز تا پایان عمر درگیر زخم‌های ناشی از این سوختگی خواهند بود. 
در پی این حادثه آتش‌سوزی و جان باختن تعدادی از مصدومان، فرماندار، امام جمعه و نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با صدور پیام تسلیت، روز پنجشنبه یکم دی‌ماه را عزای عمومی اعلام کردند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8084/19/637629/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها