دیگه چه خبر؟


روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب خواستار حمله نظامی به ایران شد

 خبر اول اینکه، مجتبی واحدی، روزنامه‌نگار با‌سابقه اصلاح‌طلب که پس از فتنه 88 از کشور خارج شد، با انتشار ویدیویی از خود ضمن درخواست رسمی از بیگانگان برای حمله نظامی به ایران، خواستار ترویج بیشتر خشونت علیه نیروهای انتظامی و مدافعان امنیت شد. این فرد در ضدیت با ملت ایران از دیگر چهره‌های ضدایرانی سبقت گرفته و اعلام کرد که برای سرنگونی جمهوری اسلامی حاضر است با هر سازمان و هر دولتی همکاری کند. واحدی با حمله به طیف دیگری از براندازان که مخالف حمله نظامی به ایران هستند، مخالفان را «احمق» و «مزدور» خطاب و تأکید کرد که جمهوری اسلامی حتی به قیمت آمدن نیروهای خارجی در ایران، باید از بین برود! وی که سابقه فعالیت سیاسی اصلاح‌طلبانه را هم در کارنامه خود دارد، در بخش دیگری از سخنانش، به سمت تبلیغ رژیم پهلوی چرخید و گفت که امروز در میان براندازان، هیچ چهره‌ای محبوب‌تر از رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع ایران نیست! به نظر می‌رسد ناکامی و شکست‌های پی‌در‌پی براندازان خارج‌نشین که کاهش حمایت‌های مالی و سیاسی از آنها را شامل خواهد شد، زمینه‌ساز افزایش و شدت اظهارات خائنانه آنها باشد.  

هرکس کار رسانه‌ای علیه ایران کرده، ضربه می‌خورد

 خبر دیگر اینکه، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه روز گذشته در نخستین مراسم گرامیداشت شهادت حاج حسن ایرلو  سفیر شهید ایران در یمن، تأکید کرد: به دلیل پست فطرتی و نامردی که در خصلت امریکا، اروپا و تفاله‌هایشان در منطقه نهفته است، دست به کارهای تاکتیکی پست می‌زنند تا بتوانند باختشان در صحنه اصلی را جبران کرده و به رسانه‌ها نشان دهند که برنده شده‌اند. وی گفت: آنان در این چند روز اخیر به دلیل ناتوانیشان در میدان‌های اصلی جنگ، پنجه به صورت چند جوان ناآگاه در فضای مجازی انداختند و آنان را به میدان آوردند و این نشان‌دهنده شکست آنان است. سردار قاآنی تأکید کرد: تمام اقدامات دشمن توسط ما ثبت شده است و همه آنها بدون استثنا ضربه خواهند خورد. هرکس یک روز کار رسانه‌ای علیه ایران کرده باشد یک روز ضربه‌اش را خواهد خورد و روزی می‌رسد که آنها می‌بینند هیچ چیز برای آنها باقی نمانده است.

اثر جدید «فرهادی» برای سرپوش بر قتل و جنایت

 دست آخر اینکه،  اصغر فرهادی، کارگردان سینما در متنی که در حمایت از ترانه علیدوستی، بازیگر بازداشتی منتشر کرد، از عوامل جنایت و قتل نیروهای حافظ امنیت حمایت کرد. فرهادی بدون محکوم کردن اعمال جنایتکاران در به شهادت رساندن نیروهای حافظ امنیت کشور مدعی شد که جرم این افراد بازداشتی و سایر حامیان آنها نظیر ترانه علیدوستی، چیزی جز «تلاش انسانی» برای داشتن یک زندگی بهتر نبوده است. «تلاش انسانی» عبارت جدیدی است که این‌بار از سوی فرهادی خطاب به قاتل اعدام شده دو بسیجی دانشجو در مشهد تلقی شده است. اصغر فرهادی همچنین توضیح نداد فجایعی که در ماجرای شهادت شهید روح‌الله عجمیان و آرمان علی‌وردی رقم خورد، تلاش انسانی برای داشتن یک زندگی بهتر بوده است یا جنایت‌هایی که حتی در غیرمتمدن‌ترین جوامع هم دیده نمی‌شود؟

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8084/5/637655/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها