دورنــما


آبزرور(عمان)
بنا بر اعلام سازمان ملل، ساعات کاری شناور مانند آنچه کشورهای جهان در دوران شیوع کرونا برای نیروهای کاری خود اعلام کرده بودند، نه تنها مضر نبود بلکه خلاقیت و راندمان کاری را نیز به‌شدت تقویت کرد. سازمان کارگری بین‌المللی سازمان ملل در آخرین گزارش خود نوشت: «بررسی‌ها نشان داد ما درس‌های زیادی از کرونا گرفتیم و یکی از آنها توجه به ساختار کاری است.»


گالف تایمز(امارات)
دولت انگلیس که در آستانه سال نوی میلادی با حجم بالایی از اعتصاب‌ها در بخش‌های حیاتی دچار مشکلات بسیاری شده بود، در نخستین گام مجبور به اعمال نرمش در سیاست‌های خود شد و برای پایان دادن به اعتصابات بخش ریلی، دستور به افزایش دستمزدهای کارگران به شرط کار داد. لکوموتیورانان 15 شرکت ریلی در این اعتصاب مشارکت داشتند و در اوج سفرها دست از کار کشیده بودند.


​​​​​​​واشنگتن پست(امریکا)
گرچه امریکا در دسامبر 2022، با افزودن 223 هزار موقعیت شغلی سعی در مهار بحران مالی داشت اما همچنان اقتصاد به کندی پیش می‌رود. نرخ بیکاری در امریکا به 3.5 درصد رسیده و دسامبر بیست و چهارمین ماهی است که همچنان در روند رشد اقتصادی امریکا اختلال گزارش می‌شود. به گفته کارشناسان دو سال گذشته، فراز و نشیب مشاغل، تعادل بازار کار را به هم زده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8098/4/639479/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها