سوت‌زنی، بازوی توانمند نظام مالیاتی برای مقابله با فرار مالیاتی


رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در جلسه کارگروه مقابله با فرار مالیاتی با تأکید بر برخورد قاطع نظام مالیاتی با فرار مالیاتی گفت: گزارش سوت‌زنی، بازوی توانمند نظام مالیاتی برای مقابله با فرار مالیاتی است.
به گزارش رسانه مالیاتی ایران، داوود منظور در جلسه کارگروه مقابله با فرار مالیاتی گفت: امسال مردم شریف کشورمان، در راستای استیفای حقوق عامه مردم و دولت، به این سازمان اعتماد کرده و تعداد قابل‌توجهی گزارش مردمی از طریق سامانه سوت‌زنی ارسال کرده‌اند. وی گفت از ابتدای سال‌جاری حدود ۱۵ هزار گزارش مردمی در قالب سامانه سوت‌زنی به سازمان امور مالیاتی واصل شده است. منظور ادامه داد: این امر حاکی از اعتماد مردم به سازمان امور مالیاتی است و در راستای تقویت این اعتماد، همه این گزارش‌ها رسیدگی شده و یا در حال رسیدگی هستند که براساس نوع تخلف و محل جغرافیایی آن، تخلفات به اداره‌های امور مالیاتی، دادستانی انتظامی مالیاتی و یا دفتر حراست سازمان ارجاع شده که پس از تصدیق و تأیید اطلاعات، احکام لازم در مورد آنها صادر شده و به اطلاع مردم عزیز ایران خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه اکثریت جامعه پزشکان از شهروندان قانونمدار جامعه محسوب شده و خدمات ارزشمندی جهت رشد و بالندگی جامعه ایفا می‌کنند، افزود: بخش قابل‌توجهی از این گزارش‌ها در مورد برخی پزشکان متخلف است که در این رابطه برنامه‌ریزی‌های مهمی انجام شده و در حال پیگیری است.منظور اضافه کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم تمامی گزارش‌های ارسالی شان به این سامانه، با دقت بالا مورد رسیدگی قرار گرفته و نتیجه آن حسب مورد به گزارش‌دهندگان و یا عموم مردم گزارش خواهد شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8098/7/639488/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها