6 مصدوم روی دست آبی‌ها در آستانه جام حذفی

ساپینتو در استقلال می‌ماند


سرمربی پرتغالی استقلال که تیمش با پرسپولیس در صدر جدول 5 امتیاز فاصله دارد، پس از اینکه استقلال در 3 بازی اخیرش به پیروزی نرسید، با موج جدیدی از انتقادات روبه‌رو شده که شایعه کنار گذاشتنش از نیمکت این تیم را مطرح کرد

استقلال در شبی که نمایش خوبی نداشت، 2 بر صفر به تراکتور باخت تا شایعه برکناری ریکاردو ساپینتو از سمت سرمربیگری آبی‌پوشان به گوش برسد. سرمربی پرتغالی استقلال که تیمش با پرسپولیس در صدر جدول 5 امتیاز فاصله دارد، پس از اینکه استقلال در 3 بازی اخیرش به پیروزی نرسید، با موج جدیدی از انتقادات روبه‌رو شده که شایعه کنار گذاشتنش از نیمکت این تیم را مطرح کرده است. در این شرایط، نشست هیأت مدیره استقلال امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد و علی فتح‌الله‌زاده، حجت کریمی، پرویز مظلومی و محمد مؤمنی، درباره شرایط تیم بحث و تبادل‌نظر کردند. اما در این نشست نه به او اولتیماتومی داده شد و نه توبیخ برایش در نظر گرفته شد تا در فاصله چند روز مانده به بازی با تراکتور در جام حذفی آرامش به تیم تزریق شود. در این بین، مظلومی امروز هم در پاسخ به این سؤال که آیا دستور جلسه هیأت مدیره استقلال پیرامون ادامه همکاری با ساپینتو است، گفت: «خیر، این‌طور نیست.» او درباره اینکه آیا ساپینتو در استقلال می‌ماند، پاسخ داد: «بله. او سرمربی استقلال است و به کار خود ادامه می‌دهد. این اخباری که منتشر می‌شود بی‌اساس است و ما از این مربی حمایت خواهیم کرد.»
محمد مؤمنی دیگر عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال هنگام ورود به کمپ حجازی برای دقایقی به اعتراض و گلایه‌های هواداران گوش داد. به گزارش فارس، یکی از هواداران خطاب به مؤمنی گفت: « برای ما 2 چیز خیلی مهم است، غیرت و کم‌کاری. بازیکنی داریم که گفت افتخار می‌کنم برای محمود فکری بازی نکردم. می‌گوییم باشد؛ مشکل از فکری بود ولی الان این سناریو برای بازی با تراکتور تکرار نشده باشد. خواهش می‌کنم این مسائل را انتقال بدهید.» مؤمنی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره احتمال قطع همکاری با ساپینتو گفت: « اینها شایعه است. به ساپینتو اخطاری نداده‌ایم.» حجت کریمی دیگر عضو هیأت‌مدیره آبی‌ها هم پیش از آغاز جلسه امروز گفت: «جلسه امروز هیأت‌مدیره چندان مهم نیست!» او درباره وضعیت ساپینتو چنین توضیح داد: « با امکاناتی که در اختیارشان است، از نتایجی که کسب کرده ناراضی هستیم.» کریمی در مورد اینکه ساپینتو چقدر در استقلال فرصت دارد، تاکید کرد: « فعلاً فرصت هست و در نیم‌فصل هستیم.» او درباره اینکه اختلاف در اعضای هیأت‌مدیره برای ماندن ساپینتو وجود دارد و فتح‌الله‌زاده گفته او برود، پاسخ داد: «هیچ اختلافی وجود ندارد. این فضای مجازی است که فعلاً این قضایا را می‌چرخاند.»
 اما استقلال در حالی مهیای بازی دوم با تراکتور می‌شود که به نظر می‌رسد قادر به استفاده از 6 بازیکن به دلیل مصدومیت نباشد. عارف غلامی مدافع این تیم، پیش از دربی دچار آسیب‌دیدگی شد و هنوز به وضعیت ایده‌آل نرسیده است. ابوالفضل جلالی هم شرایطی مشابه دارد و با وجود اینکه در تبریز هم یکی از بازیکنان حاضر روی نیمکت بود اما به نظر می‌رسد هنوز آماده بازی نشده است. محمدحسین مرادمند بعد از مصدومیت در دیدار با مس رفسنجان هنوز در اردوی تیم حاضر نشده است. سبحان خاقانی و آرش رضاوند هنوز هم شرایط بازی پیدا نکرده‌اند و همچنان به صورت اختصاصی تمرین می‌کنند. به این جمع محمد محبی هم اضافه شده که در مصاف با تراکتور و در نیمه اول به دلیل مصدومیت جای خود را به امیرارسلان مطهری داد. محبی شنبه در تمرین ریکاوری استقلال در زمین حاضر نشد و گویا مصدومیت او جدی است و دیدار با تراکتور را از دست خواهد داد. به نظر می‌رسد مصدومیت‌های پی در پی بازیکنان اصلی استقلال که شاید ناشی از تعطیلات 18 روزه جام جهانی و تمرین نکردن اختصاصی در این مدت باشد، بدجور  به استقلال ضربه زده است.




آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8098/4/639605/2
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها