دیگه چه خبر؟


طبری همچنان در زندان است

 خبر اول اینکه، صبح دیروز برخی منابع مدعی شدند اکبر طبری با سپردن قرار وثیقه از زندان آزاد شده است. به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه بعد از ارجاع پرونده از دیوان عالی کشور به شعبه هم عرض این پرونده مجدداً رسیدگی و‌ دادگاه ، میزان قرار وثیقه قبلی را که ۱۰۰ میلیارد تومان بود افزایش و به ۳۰۰ میلیارد تومان تغییر داده است. این گزارش حاکی است تعیین مبلغ وثیقه صرفاً جهت استفاده از امکان قانونی مرخصی محدود زندانی‌ها است و ارتباطی با آزاد کردن محکوم ندارد و حکمی در مورد آزاد شدن اکبر طبری صادر نشده و این محکوم هم اکنون در زندان در حال طی دوران محکومیتش است. 

روایت‌سازی ضدانقلاب درباره نشست پارلمان انگلیس

 خبر دیگر اینکه، رسانه‌های معاند فارسی‌زبان مستقر درلندن در ادامه تلاش‌ها برای جوسازی علیه ایران و تقلا برای تنفس مصنوعی به اغتشاشگران، یک نشست با حضور شمار اندکی از نمایندگان مجلس انگلیس درباره حوادث ایران را که سرانجام تنها به صدور یک توصیه‌نامه برای دولت ختم شد بزرگنمایی کرده و به عنوان دستاورد برای جریان ضدانقلاب جازدند. ماجرا از جایی آغاز شد که مجلس عوام انگلیس روز پنجشنبه جلسه‌ای را درباره ایران به پیشنهاد «باب بلکمن» رئیس گروه دوستی پارلمانی انگلیس و اسرائیل برگزار کرد. به گزارش ایرنا؛ بخش فارسی شبکه بی‌بی‌سی با انتشار خبری، ادعا کرد که نمایندگان به طور «یکپارچه» از تروریستی خواندن سپاه پاسداران حمایت کردند. این درحالی‌است که پارلمان انگلیس از ۶۵۰ کرسی تشکیل شده و حداکثر کسانی که در جلسه دیروز شرکت کردند از ۳۰ نفر تجاوز نکرد. البته تعداد مشارکت کنندگان در جریان برگزاری جلسه حدود زیر ۱۵ نفر بود و تعدادی هم جلسه را ترک کردند. بی‌بی‌سی فارسی برای توجیه روایت ساختگی خود، اقدام به انتشار تصویری آرشیوی از مجلس عوام کرده تا صحنه جلسه را شلوغ نشان دهد. البته این برای نخستین بار نیست که بی‌بی‌سی دست به چنین اقدام غیرحرفه‌ای زده و جلسات گذشته پارلمان درباره ایران را نیز به همین ترتیب روایت‌سازی کرده است.  

حمایت شیرین عبادی از توهین به مقدسات

 شنیدیم که، شیرین عبادی از حامیان بهائیت و فعالان ضدایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام خود از دیدار با کارکنان نشریه هتاک شارلی ابدو خبر داد. وی که در راستای اقدامات ضد ایرانی دارای سابقه اهدای جایزه سیاسی نوبل است در حالی با مقامات این نشریه ضداسلامی دیدار کرده که این نشریه سال‌هاست با انتشار کاریکاتورهایی علیه مقدسات مسلمانان و توهین به پیامبر اسلام(ص) مورد خشم و نفرت بیش از یک میلیارد مسلمان جهان قرار گرفته است. 

سرمایه گذاری ارگان رسانه‌ای CIA روی عبدالحمید

 دست آخر اینکه،  عبدالحمید اسماعیل زهی خطیب مسجد مکی زاهدان که از ابتدای شروع اغتشاشات تلاش کرده تا نقش رهبری آشوب‌ها در این شهر را برعهده بگیرد با وجود پایان یافتن آشوب‌ها همچنان با سخنان تفرقه برانگیز خود به نقش مخربش علیه  امنیت  و وحدت ملی ادامه می‌دهد. سخنان تحریک‌کننده اسماعیل زهی البته مورد حمایت و توجه رسانه‌های سعودی، صهیونیستی و امریکایی قرار گرفته است. به عنوان نمونه کانال تلگرامی رادیو فردا، ارگان رسانه‌ای سازمان جاسوسی امریکا تا عصر روز گذشته 11 خبر و مطلب از خطبه‌های عبدالحمید و همچنین عناصر ضدانقلاب حاضر در اطراف مسجد مکی که به شعارهای تحریک آمیز و اهانت مشغول بودند منتشر کرده است. در حالیکه آرامش در سراسر کشور حاکم بوده و رسانه‌های ضدانقلاب و ضدایران از محتوا تهی شده‌اند، جریان عبدالحمید اسماعیل زهی تلاش دارد تا مسجد زاهدان را به عنوان مقر اصلی فتنه، شورش و ناامنی زنده نگه داشته و هر بار با تحریک جوانان و حرکت در پازل دشمنان مردم ایران نقش مخرب خود را ادامه دهد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8103/3/640865/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها