تعیین‌تکلیف 23 همت کالای اموال تملیکی در دولت سیزدهم


رئیس هیأت مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: این سازمان در یک‌ سال گذشته اقدامات خوبی انجام داده است به‌ طوری‌ که در بحث تعیین‌تکلیف کالا از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان کالا را تعیین‌تکلیف کرده‌ایم که نسبت به دوره قبل قابل مقایسه نیست.
به گزارش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی در بازدید دادستان تهران از انبارهای اموال تملیکی استان تهران بیان داشت: بیش از ۷۰۰ درصد افزایش فروش داشته‌ایم که معادل بیش از ۸ هزار میلیارد تومان فروش است به طوری که در دوره مشابه سال گذشته یک‌هزار میلیارد تومان فروش داشته‌ایم. رئیس سازمان اموال تملیکی بیان کرد: در مزایده روز گذشته برای اولین‌بار یک‌هزار و ۲۵۴ میلیارد تومان در یک مزایده کالا فروخته شده است. در یک‌ سال گذشته اقدامات فوق‌العاده‌ای انجام شده است به‌ طوری‌ که کالاهای رسوبی ۱۵ الی ۲۰ سال گذشته در انبارها تعیین‌تکلیف شده است. اجتهادی اظهار کرد: خودروهای بالای ۲ هزار و ۵۰۰ سی‌سی امکان فروش از طریق مزایده را ندارند و خودروهای قاچاق زیر ۲ هزار و ۵۰۰ سی‌سی نیز در شرایط فعلی طبق مکاتبه وزارت صمت امکان شماره‌گذاری ملی ندارند، بنابراین از طریق مزایده نمی‌توانیم فروش داشته باشیم.
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در ادامه افزود: موتورسیکلت‌های ۲۵۰ سی‌سی قابلیت فروش به‌ صورت عموم را ندارند و در موتورسیکلت‌های زیر ۲۵۰ سی‌سی مشکل فروش از طریق مزایده را نداریم ولی عمده موتورسیکلت‌های موجود در اموال تملیکی بالای ۲۵۰ سی‌سی است. گفتنی است دادستان تهران در راستای تعیین‌تکلیف خودروها و موتورسیکلت‌های موجود در سازمان اموال تملیکی خطاب به مدیرعامل سازمان اموال تملیکی گفت: پیشنهادات خود را اعلام کنید تا پیگیری‌ها و تصمیم‌گیری‌های لازم را اتخاذ کنیم و تعیین‌تکلیف این کالاها نیز صورت گیرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8103/7/640875/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها