به‌روز شدن مطالبات کارگران شهرداری چابهار


کارگران شهرداری چابهار ضمن رضایتمندی از روند فعلی پرداخت حقوق که به موقع واریز می‌شود، از شهردار جدید درخواست کردند پیگیر پرداخت اضافه‌کاری‌ها برای افزایش حقوق آنها باشد.
تعدادی از کارگران شهرداری چابهار در تماس با ایلنا، گفتند: ما کارگران شاغل در مجموعه شهرداری چابهار، در حال حاضر در خصوص پرداخت به موقع حقوق هیچ مشکلی نداریم و تنها خواسته ما پرداخت حق اضافه‌کاری‌ها و سایر مزایای مزدی برای افزایش حقوق است که سال‌هاست آن را پیگیری می‌کنیم.
آنها با بیان اینکه در مجموعه شهرداری چابهار حدود ۶۹۰ کارگر شاغل هستند که از این تعداد ۳۶۰ نفر شرکتی و۴۰ نفر روزمزدی‌اند، در ادامه افزودند: وضعیت شهرداری تقریباً از شروع به کار شهردار جدید رو به بهبودی است و مطالبات به‌روز پرداخت می‌شود.
به گفته یکی از کارگران شاغل در شهرداری چابهار، مشکلات مدیریتی و نداشتن منابع مالی کافی در شهرداری باعث شده بود حقوق و بیمه کارگران چندین ماه به تعویق بیفتد بنابراین با تغییر شهردار معوقات مزدی و بیمه‌ای کارگران پرداخت شد.
به گفته وی، پیش از این ما کارگران برای دریافت مطالبات مزدی خود با مشکل روبه‌رو بودیم و شهردار سابق نیز به دلیل کمبود نقدینگی توان پرداخت به موقع حقوق کارگران را نداشت اما در حال حاضر دستمزدمان هر چند به صورت حداقلی اما به موقع پرداخت می‌شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8103/13/640897/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها