خبر در خبر


تسنیم- غلامرضا ابدالی، مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش سازمان حفاظت محیط‌‌زیست گفت: در زمستان امسال بار دیگر برای معرفی ایران و فیروز به یکدیگر تلاش می‌کنیم. در حال حاضر تجربه سال گذشته را نیز داریم و در نقطه صفر نیستیم و سعی می‌کنیم عملکرد خود را ارتقا بخشیم. از دامپزشک‌ها مشورت گرفتیم و به ما اعلام شده که ایران مشکلی برای جفت‌گیری ندارد. آمادگی برای جفت‌گیری به شرایط ایران و فیروز بستگی دارد و باید بررسی کنیم که اسپرم‌های فیروز تا چه سنی کیفیت باروری دارند و ایران نیز تا چه زمانی می‌تواند بارور شود.

ایرنا- علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌‌‌زیست گفت: هرگونه صنعت فاقد مجوز پلمب خواهد شد و در این زمینه هیچ‌گونه مماشاتی نخواهیم داشت.

میراث آریا- علی دارابی، قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: تمام فرایند ارزشیابی و صدور گواهی درجه هنری هنرمندان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و هنرهای دستی به این وزارتخانه واگذار شد.

ایسنا- مجید باقری، معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران درباره ادغام شرکت کنترل کیفیت هوا و اداره محیط‌‌زیست تهران گفت: ظرف یک تا دو هفته آینده تصمیم قطعی درباره این ادغام را اعلام خواهیم کرد.

تسنیم- امیرفاتح وحدتی، رئیس سابق مرکز ملی هوا و اقلیم سازمان حفاظت محیط‌‌‌زیست گفت: با توجه به کاهش تولید گاز طبیعی ناچار به استفاده از سوخت‌های مایع سنگین برای تولید برق شده‌ایم که این موضوع به تشدید آلودگی هوا در اغلب کلانشهرهای کشور بخصوص اراک، تهران و اصفهان منجر شده است.

ایسنا- داریوش گل‌علیزاده، سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط‌‌‌زیست درباره تولید سوخت استاندارد در کشور گفت: تنها ۳۸ درصد بنزین تولیدی در کشور استاندارد است.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8103/17/640906/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها