اخبار


ذوب آهن دوم لیگ واسل شد

تیم ذوب آهن با شکست ارتدوکس اردن در رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا (لیگ واسل) جایگاه دوم جدول رده‌بندی گروه A را به خود اختصاص داد. شاگردان فرزاد کوهیان در آخرین دیدار دور رفت از مرحله مقدماتی روز پنجشنبه 22 دی در خانه به مصاف ارتدوکس اردن رفتند و با نتیجه 89- 81 صاحب برتری شدند. بدین ترتیب ذوب آهن با این نتیجه از 2 پیروزی و یک شکست، صاحب 5 امتیاز شد و دومی گروه پس از تیم بیروت لبنان را تثبیت کرد .ارسلان کاظمی با 6 امتیاز، 14 ریباند، 5 پاس گل و 4 توپ‌ربایی، مؤثرترین بازیکن زمین بود. مشایخی 24 و زنگنه 25 امتیاز دیگر برای ذوب آهن داشتند. فِرِدی ابراهیم هم 24 امتیاز و 6 ریباند برای ارتدوکس
 کسب کرد.

اردوی ملی‌پوشان تنیس روی میز زیر نظر مربی قطر

ملی‌پوشان تنیس روی میز بعد از پشت سرگذاشتن مسابقات انتخابی جهانی قطر حالا در غیاب سرمربی تیم ملی کشورمان با برگزاری اردویی مشترک زیر نظر مربی سوئدی تیم ملی قطر خود را برای حضور در رقابت‌های فیدر و کانتدر قطر آماده  می‌کنند. نیما عالمیان، امیرحسین هدایی و امین احمدیان در مسابقات انتخابی قطرتا به امروز موفق به قطعی کردن سهمیه انفرادی مسابقات جهانی آفریقای جنوبی شدند اما نوشاد عالمیان که با قرعه‌ای سخت در این مسابقات مواجه شد، از کسب سهمیه بازماند. همچنین در رقابت‌های دوبل، تیم‌های نیما و نوشاد عالمیان و تیم امیرحسین هدایی و امین احمدیان موفق به کسب سهمیه دوبل مسابقات جهانی شدند. در حالی که ملی‌پوشان بعد از اتمام این رقابت‌ها قصد شرکت در رقابت‌های فیدر و کانتدر قطر را هم دارند، حالا برادران عالمیان در قطر مانده‌اند اما امیرحسین هدایی و امین احمدیان برای حضور در رقابت‌های لیگ فرانسه عازم این کشور شدند و مجدداً به قطر بازمی گردند تا با ملی‌پوشان قطری زیر نظر مربی سوئدی قطر تا شروع رقابت‌های فیدر و کانتدر به تمرین بپردازند.

رقابت نمایندگان ایران در جام جهانی یخ‌نوردی

مسابقات جام جهانی یخ نوردی از امروز به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد.90 یخ نورد از 17 کشور دنیا در این رقابت‌ها با یکدیگر بر روی دیواره‌های یخی به رقابت  می‌پردازند و محسن بهشتی و محمدرضا صفدریان دارندگان مدال طلای جام جهانی 2022 از عنوان قهرمانی خود در این مسابقات دفاع خواهند کرد. همچنین شبنم اسدی به عنوان نماینده بانوان در این رقابت‌ها روی دیواره یخی خواهد رفت. بعد از این رقابت‌ها هفته دوم و سوم جام‌های جهانی بلافاصله بعد از مسابقات کره در شهرهای شامپانی فرانسه و ساس‌ فی سوئیس برگزار خواهد شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8103/21/640935/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها