خبر




10 مدال حاصل کار جودوکاران در آسیا
هشتمین دوره رقابت‌های جودو نوجوانان و پانزدهمین دوره رقابت‌های جوانان آسیا پنجشنبه گذشته با حضور 322 جودوکار از 22 کشور به میزبانی
هنگ کنگ آغاز شد که در نهایت تیم‌های اعزامی کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و هشت برنز شدند. دیروز رقابت‌های جوانان آسیا به پایان رسید و ایمان نیک اقبال در وزن 81- کیلوگرم یک مدال نقره کسب کرد. محمد رشنو‌نژاد، محمد محمدی بریمانلو، احمد قاسمی و خسرو رحیمی چهار برنز در بخش پسران و زهرا نادری در بخش بانوان یک مدال برنز کسب کردند. در پایان این رقابتها ژاپن قهرمان شد و تیم ملی کشورمان هم در مکان ششم ایستاد. در بخش نوجوانان هم سهیل جمال آبادی موفق به کسب مدال طلا شد، زهرا باقری، حمیدرضا ملک‌زاده و علیرضا خجسته هم مدال برنز کسب کردند.


تیم ملی کبدی ایران به نیمه نهایی رسید
پنجمین دوره رقابت‌های جهانی سرکل کبدی با حضور ۱۱ کشور از سراسر دنیا در ایالت پنجاب هندوستان در حال برگزاری است و تیم کشورمان که در گروه اول رقابت‌ها حضور دارد در سومین دیدار خود به مصاف اسپانیا رفت و در پایان موفق شد در یک بازی کاملاً برتر با نتیجه ۵۸ بر ۲۷ نماینده قاره اروپا را با شکست بدرقه و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.


انصراف برزیل از میزبانی لیگ جهانی والیبال
فدراسیون والیبال برزیل از میزبانی مرحله نهایی لیگ جهانی 2015 انصراف داد. درحالی که چندی پیش برزیل از سوی فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) به عنوان میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی معرفی شده بود، به علت نداشتن منابع مالی کافی و مشکلات مالی از این میزبانی انصراف داد. پیش از این علاوه بر برزیل، کشورهای روسیه و ایران نیز به عنوان نامزدهای میزبانی مرحله نهایی اعلام آمادگی کرده بودند و خبرها حاکی از آن است که لهستانی‌ها هم برای اخذ این میزبانی رایزنی‌ها و مذاکرات خود را آغاز کرده‌اند.  


آغاز دور برگشت لیگ برتر بسکتبال
هفته نخست دور برگشت و هفته دهم لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری 6 دیدار درحالی آغاز می‌شود که به نظر می‌رسد تیم‌های بالای جدول کار راحتی پیش رو داشته باشند. دانشگاه آزاد صدرنشین این هفته در ماهشهر با تیم صنایع پتروشیمی روبه رو خواهد شد. مهرام هم که در رده دوم جدول قرار دارد در مشهد با تیم ثامن این شهر دیدار می‌کند. در گرگان نیز تیم شهرداری این شهر از نفت آبادان پذیرایی خواهد کرد. پمینا اصفهان هم این هفته میهمان فولاد هفت الماس قزوین خواهد بود. همچنین تیم پتروشیمی بندرامام که در رتبه سوم قرار دارد این هفته با قرعه استراحت روبه روست.


دعوت نکردن خلعتبری و رحمتی سلیقه‌ای نیست
خداداد عزیزی گفت متأسفانه هر کسی در فدراسیون فوتبال یک نفر خاص خودش را برای مربیگری تیم‌های ملی مدنظر دارد. او ادامه روند دعوت نشدن رحمتی و خلعتبری به تیم ملی را مسأله‌ای فراتر از سلیقه شخصی سرمربی تیم ملی و محصول اختلاف وی با این نفرات خواند و گفت حضور آنها الزامی است.


اولین اردوی جوانان زیر‌نظر پیروانی
اولین اردوی تمرینی جدید تیم ملی فوتبال جوانان ایران تحت نظارت امیرحسین پیروانی سرمربی تازه این تیم از دیروز در محل آکادمی ملی فوتبال در تهران آغاز شد. این تیم در روزهای پیش‌رو یک مسابقه دوستانه با تیم ملی نوجوانان ایتالیا هم که در راه تهران است، انجام خواهد داد.


پیغام برهانی و رحمتی در سالروز تولد مرحوم حجازی
سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان سابق استقلال و فعلی تیم فوتبال پیکان در یکی از صفحه‌های اجتماعی خود با نوشتن قطعه شعری سالروز تولد مرحوم ناصر حجازی، دروازه‌بان استقلال را تبریک گفت. همچنین آرش برهانی هم با گذاشتن عکسی هنگام حضور سر مزار مرحوم حجازی در اینستاگرام خود و نوشتن شعر از اسطوره آبی‌ها یاد کرد: ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست، منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست، همیشه در قلب ما جاودانه‌ای اسطوره.


انتصاب سرپرست برای فدراسیون اسکی
وزیر ورزش و جوانان در حکمی برانوش نیک‌بین را به عنوان سرپرست فدراسیون اسکی منصوب کرد. در بخشی از حکم محمود گودرزی به نیک‌بین آمده است: شایسته است ضمن انجام امور جاری فدراسیون با هماهنگی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اقدام کنید.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/5817/22/290231/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها