توقف حکم اعدام یک قاتل به خاطر فیلم مستند شیطانی

زوج جنایتکار بار دیگر محاکمه شدند

گروه شوک: یک فیلم مستند از رابطه شیطانی کافی بود تا حکم اعدام یک قاتل در ایستگاه آخر متوقف شود.
مرد اعدامی از روزهای نخست ادعا می‌کرد قربانی جنایت همسر وی را تحت سلطه سیاه خود قرار داده بود.
یکم مردادماه سال 91 مأموران پلیس در جریان قتل مرد جوانی در خودرویش قرار گرفتند.مأموران برای رازگشایی از سرنوشت این جسد پی بردند قربانی، مجتبی 27 ساله است و از مدت‌ها پیش با زنی به نام سکینه رابطه پنهانی دارد.همین سرنخ کافی بود تا پلیس سکینه را تحت بازجویی قرار دهد و سکینه در بازجویی‌ها پرده از راز دسیسه قتل از سوی شوهرش برداشت.
وی گفت: پیش از ازدواج با مجتبی آشنا بودم و قرار بود با هم ازدواج کنیم. این در حالی بود که من با وی ارتباط پنهانی داشتم و خانواده‌ام از موضوع بی‌خبر بودند.وقتی مجتبی به خواستگاری‌ام آمد مادرم بشدت مخالفت کرد. رابطه من و مجتبی ادامه داشت تا اینکه علیرضا به خواستگاری‌ام آمد. با وی ازدواج کردم بعد از مجتبی خواستم دیگر کاری به زندگی من نداشته باشد اما او از رابطه مان فیلم مخفی گرفته بود و دست‌بردار نبود، مجتبی به من پیامک‌های تهدیدآمیز می‌فرستاد که اگر رابطه‌ام را با وی قطع کنم فیلم سیاهی را که از من دارد پخش خواهد کرد.این زن ادامه داد: به شوهرم نیز علاقه‌مند بودم و نمی‌خواستم زندگی‌ام را از دست بدهم به خاطر همین حرفی به علیرضا نزدم تا اینکه مجبتی با همسرم تماس گرفته و رابطه پنهانی‌مان را لو داد. زندگی‌ام پرآشوب شد تا جایی که همسرم خواست طلاقم بدهد چون دوستش داشتم به پایش افتادم تا طلاقم ندهد.
علیرضا پذیرفت و نقشه قتل مجتبی را کشید و با پیشنهاد شوهرم با مجتبی تماس گرفته و گفتم به خانه‌ام بیاید. علیرضا در اتاق پنهان بود. مجتبی وقتی رسید هنوز حرفی نزده بود که خودم ضربه‌ای چاقو به کتف او زدم. شوهرم نیز از اتاق بیرون آمد و با چاقو به او حمله کرد سپس جسد را داخل خودرو گذاشتیم و در خیابان رها کردیم . وقتی علیرضا نیز قتل را پذیرفت  در نخستین مرحله این زن و شوهر از سوی 5 قاضی در شعبه 84 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند و علیرضا به قصاص نفس –اعدام- محکوم شد. سکینه نیز به خاطر معاونت در قتل با 15 سال زندان و 100 ضربه شلاق روبه‌رو شد. این حکم پس از تأیید از سوی قضات دیوان برای اجرا شدن مجازات مرگ علیرضا پیش روی مسئولان اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت و این مرد فاصله‌ای با چوبه دار نداشت که یک فیلم مستند از رابطه شیطانی مقتول با زن جوان باعث توقف آن شد.بنابر این گزارش، قضات دیوانعالی کشور با دیدن این فیلم حکم اعدام قاتل را نقض کردند و پرونده را برای رسیدگی دوباره به شعبه هم عرض فرستادند.
صبح دیروز علیرضا و سکینه در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی عزیزمحمدی و چهار قاضی مستشار تحت محاکمه قرار گرفتند و در حالی که خانواده مجتبی قصاص می‌خواستند از خود دفاع کردند و ادعاهای قبلی خود را مبنی بر سلطه‌گری‌های مقتول بر سکینه را تکرار کردند.بنابر این گزارش، بزودی پنج قاضی دادگاه کیفری استان تهران حکم جدید در این پرونده را صادر خواهند کرد.


 


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/5942/11/312136/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها