دستگیری زنان سارق نظافتچی



گروه شوک: پلیس جورجیا دو زن نظافتچی را به جرم دزدیدن 3/1 میلیون پوند جواهرات بازداشت کرد.
به گزارش پلیس، متهمان «پائولامایلز» 34 ساله و «کلر گیمبلت» 40 ساله دو زن نظافتچی بودند که با همدستی یکدیگر از خانه‌های اعیان‌نشین جورجیا دست به سرقت جواهرات می‌زدند.
اطلاعات پلیس حاکی است سارقان با زیرکی خاص پس از جلب اطمینان صاحبخانه‌ها جواهرات باارزش را می‌ربودند. دادستان پرونده می‌گوید: آنها سرقت‌هایشان را از دو سال پیش آغاز کرده بودند و تقریباً در تمامی سرقت‌ها موفق عمل می‌کردند.
دوربین‌های مداربسته در چند خانه توانسته‌اند از لحظات سرقت این زنان فیلم و عکس بگیرند.
این نظافتچی‌های سارق همواره سعی می‌کردند با رفتار خوش‌ و دوستانه نظر صاحبخانه‌ها را به خود جلب کنند. به گزارش پلیس آنها قصد داشتند طلا و جواهرات مسروقه را در بازار سیاه به فروش برسانند اما مأموران پلیس آنها را دستگیر کرده‌‌اند.



مادر ثروتمند امریکایی به جرم قتل فرزندش محکوم شد
گروه شوک: یک مادر میلیونر امریکایی به جرم قتل پسر مبتلا به اوتیسم خود در دادگاه جنایی نیویورک محاکمه شد.
به گزارش پلیس نیویورک، «جی جی جوردن» این زن ثروتمند و مقتدر اهل نیویورک پسر 8 ساله مبتلا به اوتیسم خود را در اتاق یکی از هتل‌ها در منهتن به قتل رسانده بود.  این زن پس از قتل پسرش قصد داشت خودکشی کند اما موفق به انجام این کار نشده است. اکنون پس از گذشت پنج سال از ماجرای قتل، این زن ثروتمند و مشهور به جرم کشتن پسر 8 ساله بیمارش مجرم شناخته شده و قاضی دادگاه او را به 25 سال زندان محکوم کرده است. اعضای هیأت منصفه می‌گویند این زن به دلیل اختلال شدید عاطفی و تحت شرایط روحی شدید به پسرش قرص‌هایی را خورانده و وی را مسموم کرده است.



مرد بی‌خیال
گروه شوک: این موتورسوار چینی که در هنگام رانندگی تصادف کرده بود پس از مجروج شدن بی‌آنکه به فکر جانش باشد با گوشی تلفن خود بازی می‌کرد. به گزارش خبرگزاری شینهوا، این تصادف در استان هونان در منطقه چانگشا واقع در جنوب چین اتفاق افتاد و این مرد در حالی که در کف خیابان افتاده و منتظر رسیدن امدادگران اورژانس بود در حالی که در خیابان ترافیک شدیدی به وجود آمده بود بی‌خیال اطرافش همچنان در حال بازی با گوشی موبایلش شده بود و در همین حال از خود و صحنه تصادفش نیز عکس سلفی می‌گرفت.



تیراندازی مرگبار در کالیفرنیا
گروه شوک: در پی تیراندازی مرگباری در کالیفرنیای امریکا یک مرد مسلح پس از قتل همسایه‌اش خودکشی کرد.
به گزارش پلیس، «مایکل ماجروس» 42 ساله پس از درگیری با همسایه خود «نیکلاس رینولوز» 43 ساله به سمت وی شلیک کرد و سپس با گلوله‌ای خودش را هم کشت. اطلاعات پلیس حاکی است این دو مرد از مدت‌ها پیش با یکدیگر درگیری داشته‌اند و چند بار افسران پلیس منطقه به خاطر درگیری‌های آنها به در خانه این دو مرد رفته‌اند و سعی کرده‌اند آنها را با یکدیگر آشتی بدهند. یکی از همسایگان به پلیس گفت درگیری این دو همسایه از گذشته‌ها بر سر مسائل مختلف ادامه داشت تا اینکه به قتل هر دو منجر شد.
قاتل قبل از خودکشی مدت یک ساعت در خانه به سر برده بود و پلیس از وی درخواست می‌کرد که خودش را تسلیم کند اما او به جای تحویل اسلحه‌اش به پلیس تصمیم به خودکشی گرفت.
مأموران پلیس می‌گویند با وجود مذاکرات زیاد با این مرد نتوانسته‌اند وی را وادار به تسلیم شدن کنند. همسر وی به همراه دو فرزند 8 و 2 ساله‌اش نیز از این حادثه جان سالم به در برده‌اند.



دستگیری زن مهاجم در فرودگاه کوالالامپور
گروه شوک: پلیس فرودگاه کوالالامپور زن جوانی را که قصد داشت در هواپیمای آماده پرواز را باز کند و به زور وارد آن شود، بازداشت کرد.
به گفته پلیس، این زن جوان در حالی که بشدت عصبی شده بود، پس از بسته شدن در اصلی هواپیما، قصد باز کردن آن را داشت که با مأموران امنیتی فرودگاه درگیر شد.
این زن از مسافران هواپیما بوده که دیر به پروازش رسیده و از این طریق قصد داشته هر طور شده وارد هواپیما شود.
مأموران پلیس فرودگاه پس از درگیری با این زن، وی را بازداشت و راهی زندان کرده‌اند. چند مسافر که شاهد این درگیری بوده‌اند از لحظات درگیری، فیلم گرفته‌اند و آن را در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرده‌اند. در طول درگیری، زن مدام فریاد می‌زده که این پرواز وی است و هرطور شده باید با هواپیما پرواز کند. سخنگوی هواپیمای ایرآسیا می‌گوید: این مسافر باعث ایجاد هرج و مرج هنگام پرواز شده و مأموران ما وارد عمل شده و وی را بازداشت کرده‌اند.



فراخوان پلیس انگلیس برای دستگیری یک زندانی فراری
گروه شوک: پلیس استافورد شایر جست‌و‌جوهای خود را برای یافتن یک زندانی فراری آغاز کرد.
به گزارش پلیس، مرد فراری به نام «هارون احمد» یک آسیایی‌تبار بوده که از زندان «داوگیت» در نزدیکی استافورد شایر انگلیس از زندان فرار کرده است. پلیس می‌گوید: «مجید احمد» یک زندانی 25 ساله این مرد را در فرار از زندان کمک کرده است. پلیس می‌گوید این سارق فراری بسیار خطرناک بوده و مسلح است. پلیس با انتشار تصویری از این زندانی فراری از مردم برای دستگیری وی کمک خواسته است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/5942/12/312141/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها