شوک رسمی





مردم در حضور مأموران مسلح، پسر جوان را به باد کتک گرفتند
واکنش رئیس پلیس به فیلم کتک خوردن یک متهم


فرمانده پلیس کشور به انتشار فیلمی از صحنه‌های درگیری مردم با متهمی که گفته می‌شود عامل آزار و اذیت دانشجوی خودکشی کرده دانشگاه شیراز بوده است، واکنش نشان داد. سردار حسین اشتری در واکنش به فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی که گفته می‌شود مربوط به دستگیری عامل آزار و اذیت دختر دانشجوی شیرازی است که چندی پیش خودکشی کرده بود، گفت: حضور متهمان در صحنه وقوع جرم با نظر مقام قضایی است و به دستور آنان انجام می‌شود، اما در این بین ممکن است تعرض مردم نیز رخ دهد که پلیس سعی می‌کند از آن جلوگیری کند اما گاهی این موضوع به دلیل خشم مردم از عامل آن حادثه است. بنابر این گزارش، پس از خودسوزی یک دختر دانشجو به خاطر انتشار یک فیلم سیاه از وی در شیراز، متهم پرونده که با حضور پلیس به اماکن عمومی انتقال یافته بود، هدف حمله بستگان خشمگین این دختر قرار گرفت و حضور پلیس مسلح در صحنه و عدم جلوگیری از این درگیری بازتاب گسترده‌ای داشت.
 

 



شوک ویژه

اقدام عجیب زن تبهکار در خودروی پلیس


زن 40 ساله‌ای که در مراکز شلوغ و تجاری مشهد کیف زنی می‌کرد، از سوی پلیس دستگیر شد. این زن می‌خواست اموال سرقتی را در خودروی پلیس مخفی کند که رازش لو رفت. «زهره» به اتهام کیف‌زنی دستگیر شده است. او هنگام انتقال به کلانتری کیف دستی سرقتی را در بین صندلی خودروی گشت پلیس مخفی کرد تا هنگام بازرسی چیزی از او به دست نیاید، اما مأموران پلیس متوجه موضوع شدند.  این زن تبهکار که راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید، کیف‌زنی در مراکز شلوغ و تجاری مشهد را به گردن گرفت و گفت: بعضی از زنان جوان هنگام خرید آن قدر محو تماشای ویترین مغازه‌ها یا بررسی اجناس و کالا می‌شدند که براحتی از این بی‌توجهی آنها سوء‌استفاده می‌کردم.  «محمد بوستانی» جانشین رئیس پلیس مشهد گفت: تیم آگاهی کلانتری نواب مشهد در بازرسی از وسایل همراه این زن تبهکار 413 هزار تومان پول به همراه 40 قطعه یکصد دیناری عربستان و یک گوشی تلفن همراه که متهم قصد داشت آنها را در خودروی پلیس مخفی کند، به دست آوردند.


بازداشت ملخ تبهکار شب‌های نارمک
ملخ تبهکار شب‌های نارمک که نوجوانان را سرکیسه می‌کرد، دستگیر شد.این شرور سیاه‌چهره که به «غلام ملخ» معروف است، با چند زورگیری از نوجوانان نارمک تحت تعقیب قرار گرفته بود. در پی شکایت‌های مشابهی از سوی نوجوانان نارمک مبنی بر تهدید و زورگیری‌های شبانه غلام ملخ گشت‌های هدفمند پلیس پاتوق‌های احتمالی این زورگیر را تحت کنترل قرار داد تا اینکه وی را جمعه شب به دام انداخت. غلام ملخ وقتی دو نوجوان را که همراه پدر و مادرشان بودند دید، چاره‌ای جز اعتراف نداشت و تحقیقات کارآگاهان نشان داد طعمه‌های این شرور بسیار زیاد هستند و همه پسران نوجوان از ترس تهدیدهای غلام ملخ جرأت شکایت ندارند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/5942/12/312145/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها