فرار از زندان از روی دیوار



مرد زندانی که از روی دیوار زندان آمل فرار کرده بود، دستگیر شد. این زندانی عصر جمعه 8 فروردین توانست براحتی از زندان فرار کند.
وقتی این زندانی فراری تحت تعقیب گرفته شد، با حضور بموقع پلیس اطلاعات و امنیت و گروهی از بسیجیان آمل در مدت زمان کوتاهی مخفیگاه زندانی فراری که در خانه‌ای واقع در پشت زندان قرار داشت، شناسایی شد.
وقتی این مرد زندانی بازداشت شد، اقرار کرد از مدت‌ها پیش نقشه فرار خود را طراحی کرده و در لحظات کوتاهی موفق شده است با الگو گرفتن از داستان‌های فرار از زندان، از قرنطینه خود را به فضای باز زندان برساند.
اظهارات شاهد عینی
یکی از سربازان زندان که در جریان ماجرای دستگیری دوباره این زندانی فراری حضور داشت در این باره گفت: وقتی اعلام شد که زندانی فرار کرده است سربازان و پرسنل حاضر در زندان همه آماده‌باش شدند تا برای ردیابی زندانی فراری وارد عمل شوند. معاون زندان و مدیر داخلی زندان هم بودند. جست‌وجو درباره مسیر‌های احتمالی فرار آغاز شد. احتمالات این بود که زندانی فراری در خانه‌های اطراف زندان پنهان شده باشد. دقایق اولیه تجسس‌ها هیچ ردی از زندانی فراری نبود اما مدیر داخلی زندان حس کرده بود از داخل مدخل تاریکی که مانند تونل بود صدایی آمده است. وی با جسارت زیادی به تنهایی وارد مدخل شد. گویا زندانی فراری در آنجا مخفی شده بود. با دیدن مدیر داخلی زندان سعی کرد فرار کند که گرفتار شد. وی گفت: وقتی فراری با دیدن مدیر داخلی زندان سعی داشت بگریزد او خود را روی زندانی انداخته و باعث ناکامی وی شده بود. بدین ترتیب سایر سربازان و پرسنل زندان نیز وارد عمل شده و زندانی فراری را دستگیر کردند.



شلیک مرگ به مادرزن از تفنگ داماد کینه‌جو
گروه شوک: داماد کینه‌جو با شلیک‌های هولناک در خانه روستایی، مادرزن خود را کشت و پس از فرار خود را نیز از بین برد.
در این تیراندازی مرد و کودک دیگری هدف گلوله قرار گرفته و زخمی شدند.
بامداد 9 خردادماه سال جاری صدای شلیک گلوله از خانه‌ای روستایی در ریحان از توابع مشهد همه را غافلگیر کرد. آنها که ترسیده بودند، از خانه‌هایشان بیرون ریختند.
روستاییان با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شدند. یک زن به قتل رسیده بود و پیکر نیمه‌جان یک مرد و کودک نیز روی زمین دیده می‌شدند.
همسایه‌ها با دیدن این صحنه وحشتناک سریع موضوع را به پلیس 110 اطلاع دادند و همزمان اورژانس در محل حادثه حاضر شد و پیکر نیمه‌جان مرد و کودک برای درمان به بیمارستان انتقال داده شد.
مأموران پاسگاه انتظامی فردوسی ماجرای این جنایت را به بازپرس ویژه قتل گزارش دادند و تحقیقات میدانی کلید خورد.
بررسی‌ها نشان می‌داد این جنایت خونین از سوی داماد کینه‌جو رقم خورده است و شواهد حاکی از آن بود که داماد خانواده شبانه به خانه پدرزن رفته و پس از کشتن مادرزن و زخمی کردن برادرزن و کودکش که خواب بودند، پا به فرار گذاشته است.
کارآگاهان با به دست آوردن این اطلاعات به تجسس‌های تخصصی دست زدند و داماد کینه‌جو را ردیابی کردند.
تحقیقات پلیسی نشان می‌داد مرد 35 ساله از روستای ریحان به روستای عباس‌آباد فرار کرده است. با به دست آمدن این سرنخ مأموران سریعاً خود را به روستای عباس‌آباد رساندند و توانستند محل اختفای داماد کینه‌جو را بیابند. آنها با وارد شدن به محل با صحنه عجیبی روبه‌رو شدند؛ مرد 35 ساله در حالی که تفنگ کلاش را کنارش گذاشته بود، خود را حلق‌آویز کرده بود.
بنابر این گزارش، تحقیقات تکمیلی برای بررسی بیشتر این پرونده همچنان ادامه دارد.



دستور ایست پلیس به ارابه‌ای پر از زیرخاکی
یک قاچاقچی با اشیای عتیقه مربوط به هزاره قبل از میلاد مسیح بازداشت شد. سرهنگ جمشید باقری رئیس پلیس شهرستان بهار گفت: مأموران مبارزه با موادمخدر هنگام اجرای طرح کنترل، شناسایی و مراقبت، موفق به کشف این مجموعه و میراث فرهنگی از یک قاچاقچی مواد مخدر به همراه مواد افیونی شدند.
وی گفت: این گنجینه ارزشمند تاریخی پس از کشف و تشکیل پرونده برای کارشناسی به میراث فرهنگی استان همدان منتقل شد که با اظهارنظر کارشناسان میراث، 9 قطعه عتیقه مربوط به 300 سال اخیر و یک قطعه شمشیر مفرغی با قدمت هزاره قبل از میلاد مسیح است.
در این عملیات یک خودروی سواری، 43 شیء عتیقه شامل 36 قطعه سکه، یک شمشیر، دو گیره سر فلزی با تزئین بزکوهی و چهار شیء فلزی که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاسازی شده بود، به دست آمد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/5942/12/312146/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها