تاپ اپ

متفاوت بید‌ار شوید





بیدار شدن از خواب صبح قطعاً برای هیچ‌کس خوشایند نیست. همه ما حتماً یک بار و شاید هم بیشتر این تجربه را داشته‌ایم که هنگام بیدار شدن از خواب برای رفتن به سرکار یا مدرسه این آرزو را کرده‌ایم که
ای کاش می‌شد کمی بیشتر بخوابیم. اما قطعاً راهی برای رسیدن به این آرزو وجود ندارد. هر کدام از ما راه‌های گوناگونی را برای بیدار شدن از خواب صبحگاهی انتخاب می‌کنیم اما این روزها با وجود گوشی‌های هوشمند اکثر ما با ساعت‌های این دستگاه از خواب بیدار می‌شویم.
 البته اگر با این روش هم به سختی از خواب بیدار می‌شوید و حتماً باید ساعت گوشی  ده‌ها بار به صدا در بیاید تا شما تکانی به خودتان بدهید پیشنهاد می‌کنیم از یک روش متفاوت و خلاقانه‌ استفاده کنید.  برای مثال می‌توانید اپلیکیشن  Snap Me Up   را  امتحان کنید.با این اپ می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید هم با کمک ساعت گوشی از خواب بیدار شوید هم از خود یک عکس سلفی بگیرید. این اپ مانند ساعت گوشی شما در زمانی که مشخص کرده‌اید به صدا در می‌آید اما یک فرق معمولی با ساعت‌های زنگ‌دار دارد و آن این‌که تا از صورت خواب‌آلود شما عکس نگیرد صدایش قطع نمی‌شود. به هیچ عنوان هم نمی‌توانید اپ را برای قطع شدن صدایش گول بزنید چرا که Snap Me Up به گونه‌ای طراحی شده که تا صورت متحرک کاربرش را نبیند، زنگ هشدارش را قطع  نمی‌کند.
قطعاً بعد از بیدار شدن با دیدن عکس‌های سلفی خود و صورت خواب‌آلودتان خنده خواهید کرد. بنابراین با این اپ می‌توانید مجموعه‌ای از عکس‌های بعد از بیدارشدن خود را نیز جمع و با دیگران به اشترک بگذارید. این اپ در حال حاضر به صورت رایگان در اختیار کاربران اندرویدی قرار  گرفته است.


کلیک
دسترسی به موسیقی مورد علاقه

اگر به موسیقی علاقه دارید و دوست دارید در هر لحظه و هر کجا به فهرست موسیقی خود دسترسی داشته باشید بهتر است سری به سایت «نواک» به آدرس اینترنتی www.navaak.com بزنید. نواک سرویسی است که سعی دارد  شرایطی فراهم کند تا افرادی با سلیقه‌های مختلف موسیقی، آهنگ‌های دلخواه خود را با حفظ حقوق مادی و معنوی صاحب اثر پیدا کرده و به آن گوش دهند. این سایت به گونه‌ای طراحی شده که موسیقی مناسب حال و هوای‌تان را به شما پیشنهاد می‌دهد. این موسیقی بر اساس سلیقه شما و میزان علاقه مندی تان نسبت به موسیقی‌های مختلف به شما پیشنهاد می‌شود. به این ترتیب شما همیشه و در هر حالی مجموعه‌ای از موسیقی مورد علاقه تان را همراه دارید که روز به روز این مجموعه بیشتر و بیشتر می‌شود.  در نواک، سبک‌های مختلف موسیقی دیده می‌شود. از سبک‌های سنتی  گرفته تا  راک و تلفیقی همه در آرشیو نواک در دسترس کاربران قرار گرفته شده است. براساس اعلام این سایت، آرشیو نواک روز به روز در حال به روز و کامل تر شدن است تا تمامی نیازهای دوستداران به دنیای موسیقی را پاسخگو باشد.  آرشیو نواک فقط محدود به موسیقی روز نبوده و بسیاری از موسیقی‌های قدیمی نیز برای آن هایی که علاقه دارند، قابل استفاده است. این سایت می‌تواند نقش یک  شبکه اجتماعی موسیقی  خارجی مانند spotify،soundcloud و... را نیز بازی کند و به کاربران اجازه دهد موسیقی‌های مورد علاقه‌شان را با کسانی که دوست‌دارند نیز به اشتراک بگذارند. همچنین شما در این سایت می‌توانید یک فهرست جدید  موسیقی بسازید و  آهنگ‌های مورد علاقه خود را در آن مرتب کنید تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید. اپ مخصوص این سرویس نیز در اختیار کاربران اندروید و ios قرار گرفته است.

 


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/5942/19/312160/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها