فوتبال ملی







کی‌روش: یک روز ۷ گل می‌خورید و می‌گویند کی‌روش مربی بدی بود
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از تمرین صبح دیروز تیم ملی در خصوص غیبت 4 بازیکن و اینکه به نظر می‌رسد هنوز آن طور که باید و شاید از شما حمایت نمی‌شود اظهار داشت: متأسفانه واقعیتی است که با آن روبه‌رو هستیم. پس از تمام قول‌هایی که داده شده مشکلات ما هنوز پابرجاست مشکلات مالی و سربازی بازیکنان بسیار سخت است.
سرمربی تیم ملی ادامه داد: وظیفه مسئولان است قول‌ها را عملی کنند. واقعیت این است که جام جهانی برای ما از فردا آغاز می‌شود و باید تک تک بازی‌ها را پیروز شویم اما چطور می‌توان به این مهم دست پیدا کرد یا اینکه چطور می‌توان به بازیکنان تجربیات لازم را انتقال داد؛ اگر بنده بخواهم مشکلات را تکرار کنم و بخواهم این صحبت‌ها را مدام بگویم مطمئناً در آخر شخصی پیدا خواهد شد که‌ بنده را آدم بده فوتبال خطاب خواهد کرد.
کی‌روش یادآور شد: نتیجه بسیار راحت است اگر قرار است یک بار به این نتیجه برسیم که شخص بنده صحبت‌هایم اشتباه است این موضوع را رسماً به من اعلام کنند که در این صورت من به مسیر خودم خواهم رفت اما اگر این طور نیست باید شجاعت به خرج داده شود و تصمیمات لازم گرفته شود. کی‌روش تأکید کرد: یکی از همین روزها در بازی مرگ و زندگی دیر یا زود گلوله آخر شلیک می‌شود و شما از پا درخواهید آمد و یک روز خواهد رسید که یک نتیجه بد گرفته و 6 یا 7 گل بخورید و آن زمان تمام دوستان بگویند که کی‌روش چه مربی بدی است.بنده و کفاشیان توافق کردیم که دیگر آمادگی این بازی را نداریم آن هم بازی‌ای که ما را از پای درمی‌آورد.


 


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/5942/22/312207/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها