خبــــر




تست دوپینگ 4 ورزشکار مثبت اعلام شد
رامین طباطبایی قائم‌مقام ستاد مبارزه با دوپینگ از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ 4 ورزشکار خبر داد. وی در این باره گفت: تست دو ورزشکار از بسکتبال مثبت اعلام شده که یکی از آنها لیگ برتری است و در دیدار شهرداری گرگان و مهرام از وی تست گرفته شد و ورزشکار دیگر از فینال لیگ دسته اول انتخاب شد. همچنین از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان هم که قرار است به مسابقات برون‌مرزی اعزام شوند تست گرفتیم که دو ورزشکار تست‌شان مثبت اعلام شده است. در اسرع وقت رأی قطعی اعلام می‌شود.
دوستی: هدف اعتلای فوتبال نوجوانان است
علی دوستی همراه و یاور همیشگی مهدی مهدوی‌کیا، هدف از تشکیل آکادمی «کیا» را کشف استعدادهای تازه و پرورش درست آنها به قصد ترسیم آینده‌ای بهتر برای فوتبال کشور دانست. در صورت استقرار مهدوی‌کیا در تیم نوجوانان هامبورگ آلمان طبعاً وظایف دوستی در تیم منتخب زیر 11 ساله‌های ایران که اینک زیر نظر وی و کیا است، بیشتر خواهد شد.
تعیین یک تیم لیگ برتری در کرمان
عصر امروز در بازی برگشت پلی‌آف لیگ برتر فوتبال کشور، مس کرمان در زمینش از استقلال خوزستان پذیرایی می‌کند. آبی‌های اهواز بازی رفت را در زمین‌شان با گلی بسیار دیرهنگام 0-1 فتح کرده‌اند و سیداکبر موسوی دستیار عبدالله ویسی به همین  خاطر دیروز تصریح کرد که شرایط این تیم بسیار مساعدتر از نارنجی‌های کرمان است.
ششمی «احسان حدادی» در لیگ الماس
سومین مرحله لیگ «الماس» د‌و‌و‌مید‌ا‌نی در سال 2015 صبح روز شنبه در یوجین امریکا آغاز شد و در مهم‌تر‌ین ر‌قابت‌ این مرحله و در ماده پرتاب دیسک احسان حدادی به ر‌قابت‌ با حریفان خود پرداخت. بهترین پرتاب احسان حدادی 67/61 بود که با این رکورد در میان 8 پرتاب‌کننده در جایگاه ششم قرار گرفت. پیوتر مالوچوفسکی از لهستان با پرتابی معادل 59/65 اول شد. روبرت اوربانک از لهستان و ویکاس گودا از هند به ترتیب با 42/65 و 41/64 دوم و سوم شدند. در صورت حضور حدادی در مسابقه‌های قهرمانی آسیا، گودا رقیب هندی او می‌تواند مانع بزرگی برای کسب مدال طلا باشد.
رودکی در اردوی تیم ملی جودو حاضر شد
محمدرضا رودکی کاپیتان تیم ملی جودو که به دلیل اختلاف با مسئولان فدراسیون نزدیک به دو سال بود از اردوهای تیم ملی به دور بود سرانجام دیروز پس از دعوت رسمی محمد علی رستگار رئیس فدراسیون وارد اردو شد و کنار دیگر ملی پوشان تمرینات خود را آغاز کرد.
شکست دوباره والیبالیست های روسیه از لهستان
در ادامه رقابت‌های لیگ جهانی والیبال، لهستان و روسیه دو تیم همگروه ایران، دومین دیدار خود را برگزار کردند که مانند دیدار رفت، لهستان قهرمان جهان با نتیجه نزدیک 3-2 به پیروزی رسید تا 2 امتیاز از این دیدار خانگی کسب کند. همچنین در نخستین دیدار بین دو تیم برزیل و صربستان از گروه اول، برزیل توانست با نتیجه 3 بر 2 صربستان را شکست دهد. در دیگر دیدار این گروه تیم‌ ملی ایتالیا هم در شهر آدلاید به مصاف استرالیا رفت و با نتیجه 3 بر یک موفق به شکست میزبان خود شد.
مسئولیت پورحیدی برای انتخاب سرمربی جدید استقلال
منصور پورحیدری عضو سرشناس هیأت مدیره استقلال مسئول مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری این تیم شد. 5 مربی داخلی و 4 مربی خارجی نامزد هدایت آبی‌ها در فصل جدید لیگ برتر هستند.
صحبتی با مظلومی و نامجو مطلق نشده است
پرویز مظلومی و مجید نامجو مطلق کاندیداهای جایگزین امیر قلعه‌نویی در پست سرمربیگری استقلال دیروز گفتند هیچ صحبت رسمی در این خصوص با آنها نشده است. گفته می‌شود در میان گزینه‌های داخلی آبی‌ها فیروز کریمی، جواد زرینچه و البته علیرضا منصوریان نیز حضور دارند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/5942/22/312208/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها