مستطیل سبز





خروج ایرانی‌ها هنگام سخنرانی مقام صهیونیستی
اعضای هیأت اعزامی ایران به شصت و پنجمین اجلاس فیفا در کشور سوئیس، جمعه شب هنگام سخنرانی رئیس فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی سالن محل همایش را به نشانه اعتراض ترک کردند. کفاشیان و اسدی رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران از اعضای شاخص هیأت اعزامی بودند.
برانکو به تعطیلات می‌رود
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات پرسپولیس که از فقدان یک خط مشی مشخص در این تیم مطمئن شده، فردا برای گذراندن تعطیلاتی حداقل 10 روزه، ایران را ترک خواهد کرد. برانکو هنوز نمی‌داند چه میزان بودجه برای فصل بعدی در اختیار وی گذاشته خواهد شد.
پیشنهاد خارجی به تیموریان
برادر آندو تیموریان، هافبک ملی‌پوش تراکتورسازی که مدیر برنامه‌های وی نیز هست، مدعی شد «آندو» پیشنهاداتی از تیم‌های خارجی دارد و اولویت‌اش را نیز بازی در خارج از کشور قرار داده است.
بنگر: با ترس بازی کردیم
محسن بنگر گفت حتی اگر قراردادش با پرسپولیس تمام هم شده بود، از این تیم جدا نمی‌شد. وی اعتراف کرد سرخ‌ها در دیدار اخیرشان برابر الهلال عربستان با ترس بازی کرده‌اند.
سرخ‌ها دست خالی برگشتند
تعدادی از بازیکنان پرسپولیس که دیروز برای دریافت معوقه‌های خود و همچنین روشن شدن تکلیف‌شان برای فصل آینده به محل باشگاه رجوع کرده بودند، بدون رسیدن به مقصود با دست خالی باشگاه را ترک کردند.
«کیا» در راه آلمان
 مهدی مهدوی‌کیا بزودی به‌عنوان سرمربی جدید تیم زیر 14 ساله‌های باشگاه فوتبال هامبورگ معرفی شده و از نو ساکن آلمان خواهد شد.
جدایی صالح از کادر فنی
مجید صالح گفت به‌دلایل شخصی و بعد از بررسی‌های وسیع، تصمیم به جدایی از کادر فنی تیم ملی امید فوتبال ایران گرفته است. وی افزود این امر به هیچ روی محصول اختلاف احتمالی وی با محمد خاکپور سرمربی امیدها نیست.
اعتراف کمالوند
به اختلاف با مدیران
فراز کمالوند در پایان سفر اروپایی اخیرش اعتراف کرد با برخی مدیران این باشگاه لیگ برتری اختلاف سلیقه دارد اما افزود این‌گونه مسائل طبیعی است. از امیر قلعه‌نویی و فیروز کریمی به عنوان کاندیداهای جایگزینی وی یاد می‌شود.
جدایی افشارزاده از استقلال
دیروز گفته شد در یک موج تازه تغییرات احتمالی در باشگاه آبی تهران، بهرام افشارزاده از سمت مدیر عاملی استقلال کنار گذاشته خواهد شد، احتمال این قضیه از آن رو تشدید می‌شود که بدانیم وزارت ورزش دیروز یک حکم جدید در یکی از حوزه‌های این وزارتخانه را به نام افشارزاده صادر کرد.
پایان مینی کمپ دوم تیم ملی
آخرین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران در مینی کمپ دوم این تیم روز شنبه برگزار و این اردو تمام شد. تمرین دیروز به صورت فوتبال درون تیمی در ورزشگاه پاس قوامین انجام شد و فقط حیدری و حسینی غایب بودند. کارلوس کی‌روش در پایان تمرین بازیکنان را جمع و برای آنها صحبت کرد. مرحله بعدی تدارکات تیم ملی سفر به ازبکستان و بازی دوستانه با این کشور در تاریخ 21 خرداد است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/5942/22/312210/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها