اخبار سیاسی








آیت‌الله هاشمی شاهرودی:
تیم مذاکره کننده در حال جهاد هستند
 نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت دقت و هوشیاری در مذاکرات و پایبندی به اصول و خطوط قرمز می‌تواند سبب پیروزی شود، تیم مذاکره کننده بیانات و دستورات رهبر معظم انقلاب را با تعبد قبول کرده و آنها را عملی کند، البته می‌دانیم که تیم مذاکره کننده در حال جهاد است.
به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی در دیدار جمعی از دست‌اندرکاران تجمع بزرگ حوزویان در حمایت از مواضع رهبر انقلاب در زمینه مذاکرات هسته‌ای که روز گذشته در مدرسه فیضیه برگزار شد، رمز موفقیت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را در گرو پایبندی به خطوط قرمز و عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: فضای کشور نباید به گونه‌ای ترسیم شود که اگر مذاکرات به نتیجه نرسد اقتصاد کشور نابود می‌شود.


درخواست وکیل مهدی هاشمی برای ارجاع پرونده به کارشناسی
وکیل‌مدافع مهدی هاشمی گفت که ما همچنان خواستار ارجاع پرونده موکلم به کارشناسی هستیم.
به گزارش ایسنا، سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی درباره آخرین وضعیت پرونده مهدی هاشمی گفت: در لایحه‌ای که به شعبه 54 دادگاه تجدیدنظر تقدیم کردیم، درخواست برگزاری علنی دادگاه، استماع شهادت شهود و ارجاع پرونده به کارشناسی را داشتیم.
هنگامی که قاضی سراج رسیدگی‌ به این پرونده را بر عهده داشت یکی از ایراداتش این بود که پرونده در بخش مالی باید کارشناسی شود ولی قاضی مقیسه پرونده را به کارشناسی ارجاع نداد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/5942/4/312214/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها