دگر خوان





تیتر یک / «حذف نوه امام از سیمای ملی!»
بار دیگر رسانه ملی جناحی بودن خود را اثبات کرد. دو واقعه در یک روز، یکی تجمع عده‌ای دلواپس در مشهد که تابلوها و پلاکاردهایی در راستای تضعیف اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای را در دست دارند، سوی دیگر سفر نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی به گرگان و استقبال با شکوه مردم از او. یک سوی میدان خیل عظیمی از مردم به استقبال پرشور از سیدحسن خمینی شتافته‌اند که به دعوت نماینده ولی فقیه در استان پا به این شهر گذاشته، سوی دیگر عده‌ای دلواپس که ادعا دارند، بی‌توجه به حمایت‌های بی‌دریغ... صدا و سیما تجمع چند صد نفری مشهد را با پوشش خبری و پخش تصاویر متنوع در بخش‌های مختلف خبری، آنچنان بزرگ و مهم جلوه می‌دهد که در میان این میزان بزرگی ساختگی، جایی برای پخش حتی ثانیه‌ای از تصویر سید حسن خمینی در سیما باقی نمی‌ماند و مدیران این سازمان تصمیم می‌گیرند این خبر را در آرشیو خود نگه دارند تا با مردم از حرکت خودجوشی که خود ساخته‌اند، سخن گویند!... بی‌توجه به همه سخنان بزرگان نظام، تجمع «اجازه نمی‌دهیم» میدان شهدای مشهد آنچنان برای مدیران رسانه به ظاهر ملی جذاب بود که آنان با پخش دست به دست کردن دبه‌ای با نوشته «تنها گزینه روی میز»، با نشان دادن پلاکاردهایی که نرمش تیم مذاکره کننده را نکوهش کرده و خواهان «حرکات قهرمانانه» شدند را به اجتماع پرشور گرگان ترجیح داد.

تیتر یک / «توافق«آری» اما به هر قیمتی«نه»!»
روز گذشته نمازگزاران تهرانی پس از اتمام نماز عبادی - سیاسی جمعه، در راهپیمایی «اعتراض به توافق به هر قیمتی» شرکت کردند...«مسیر بی‌نتیجه باید پایان پذیرد»؛ «مرگ بر امریکا»؛ «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»‌؛ «مبارزه با امریکا افتخار ملت ماست»؛ «برای آتش‌بازی آماده‌ایم» از جمله شعارهای دیگری بود که نمازگزاران در این راهپیمایی سر دادند... نمازگزاران شرکت‌کننده در راهپیمایی «اعتراض به توافق به هر قیمتی» در سراسر کشور با امضای طوماری که در آن گزاره‌برگ ملت ایران برای رعایت عزت و اقتدار ملی در مذاکرات وجود داشت، اعلام کردند که طرف مقابل در مذاکرات باید حقوق قانونی ملت ایران را به رسمیت بشناسد و همه تحریم‌های ناجوانمردانه را به یکباره بردارد.

تیتر عکس / «مردم: اجازه توافق بد نمی‌دهیم»
راهپیمایی «اعتراض به توافق به هر قیمتی» پس از نماز جمعه تهران... با دعوت کمیته صیانت از منافع ایران صورت گرفت. این کمیته با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم دغدغه‌مند دعوت کرد روز جمعه با برگزاری راهپیمایی «اعتراض به توافق به هر قیمتی» پیام عزت و اعتراض خود به سیاست «توافق به هر قیمت» را بار دیگر به مسئولان کشور و دشمنان خارجی اعلام کنند... نکته مهم در این راهپیمایی خواسته نمازگزاران تهرانی از مجلس شورای اسلامی بود که از نمایندگان ملت خواستند مقابل زورگویی ایالات متحده امریکا و کشورهای حامی‌اش در قالب 1+5 بایستند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/5942/21/312224/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها