جهانبخش: اگر چین لیپی را دارد ما هم کی‌روش را داریم




علیرضا جهانبخش درخصوص بازی با چین به فارس گفت:«در این چند روز برای بازی با چین ریکاوری کردیم و درباره این تیم فکر و صحبت می‌کنیم. 
ما می دانیم بازی سختی خواهد بود اما باید تلاش کنیم این بازی را ببریم. درست است که چین، لیپی را دارد اما به هر حال ما هم روی نیمکت کارلوس کی‌روش را داریم و افتخار می‌کنیم که با او کار می‌کنیم. در این چند ساله که ما با این مربی کار کردیم از لحظه به لحظه آن لذت بردیم. مطمئناً سنگینی برد بیشتر به سمت ما است و قطعاً با این هدف که مثل بازی با عمان خوب باشیم وارد زمین می‌شویم.»
 هافبک تیم ملی در مورد حضور هواداران تیم ملی در مسابقات افزود: «همه ما بازیکنان تأثیر حضور هواداران و حمایت آنها را می‌دانیم. آنها هر بازی به ما کمک و ما را حمایت می‌کنند. امیدواریم که بازی بعد و تا آخر بازی‌ها هواداران بیایند و ما را حمایت کنند. من حدود دو ماه و نیم از میادین دور بودم و این موضوع برایم خیلی سخت بود. 
خانواده و دوستان نزدیکم همه از من حمایت کردند و می‌دانستند که من چقدر سختی می‌کشم به همین دلیل وقتی مقابل عمان گل زدم خیلی حس خوبی داشتم و از اینکه آنها خوشحال شدند خیلی خوشحالم چون این گل را به خانواده‌ام تقدیم کردم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6983/22/498917/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها