مستطیل سبز



نخستین تمرین آبی‌ها پس از بازگشت از ترکیه
نخستین تمرین استقلال پس از بازگشتش از اردوی 10 روزه اخیر در آنتالیای ترکیه دیروز در زمین شماره 2 آزادی انجام شد. قائدی و صیادمنش که تیم ملی امید را در تورنمنت چهارجانبه قطر همراهی کرده بودند، با انجام آن مسابقات در تمرین دیروز آبی‌ها حاضر بودند اما حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال به دلیل سرماخوردگی به تمرین نیامد.

حاتمی و طاهرخانی شاگرد علی کریمی شدند
فرزاد حاتمی، مهاجم سابق تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی که خبر الحاقش به یک تیم عراقی شنیده می‌شد و در نیم فصل اول  امسال عضو تیم گل ریحان البرز بود، سر از سپیدرود، یکی از قعرنشینان لیگ برتر ایران درآورد و شاگرد علی کریمی سرمربی این تیم شد. حمیدرضا طاهرخانی، دیگر بازیکن پیشین پرسپولیس هم دیروز سپیدرودی شد.

گلایه‌های کاشانی پس از درگذشت آقاحسینی
جعفر کاشانی، رئیس هیأت مدیره پرسپولیس و  همدوره‌ای امیر آقاحسینی، دروازه‌بان اسبق تیم ملی ایران که به تازگی درگذشته است، با گلایه از برخورد نامناسب برخی با این مسأله گفت حتی رفقای آقاحسینی نیز به مراسم ختم وی نیامدند. 

آخرین پیام صوتی فوتبالیست ناپدید شده آرژانتینی
امیلیانو سالا، مهاجم آرژانتینی و جدید تیم کاردیف که گمان می‌رود در سقوط اخیر یک هواپیمای انگلیسی بر فراز کانال مانش جان باخته باشد، دقایقی قبل از آن رویداد در پیامی که برای دوستان و اقوامش فرستاد، از شرایط نامساعد هواپیما ابراز نگرانی کرده و گفته بود: من سوار هواپیمایی هستم که در  حال متلاشی شدن است و پیدا کردنم سخت خواهد بود. پدر، من خیلی می‌ترسم. شایان ذکر است که پس از ناپدید شدن هواپیمای مورد بحث در رادار، خبری از هیچ یک از سرنشینان آن از جمله «سالا» نشده است. 

لیکنز: شور و شوق هواداران تراکتور، فوق‌العاده است
جورج لیکنز، سرمربی بلژیکی تراکتورسازی در مصاحبه‌ای با سایت اسپورت کشورش گفت از شدت احساسات هواداران این تیم تبریزی در بدو ورودش به این شهر حیرت کرده است. وی افزود: شور و شوق فوتبالدوستان در ایران بسیار زیاد است و برای هواداران تراکتور هم این باشگاه همه چیز زندگی آنها محسوب می‌شود. من جوی از این دست را در جام جهانی هم تجربه نکرده بودم. 

قهر جلالی با نساجی
مجید جلالی، سرمربی جدید نساجی که به سبب اختلاف سلیقه سران این باشگاه قائمشهری هنوز قراردادی با این باشگاه نبسته، با ابراز نارضایتی شدید از شرایط خودش و نساجی، این تیم را که دچار مشکلات شدید مالی است، ترک گفته و تا اطلاع ثانوی در تمرینات نساجی شرکت نخواهد کرد. قهر او در شرایطی شکل گرفته که گفته می‌شد او از مدیران باشگاه خواسته پپه لوسادا، دستیار اسپانیایی جواد نکونام سرمربی سابق نساجی را که به کشورش بازگشته، به قائمشهر بازگردانند. دیروز در یک تحول دیگر مرتبط با نساجی، اعلام شد که یک مدافع گرجستانی به نام توتا به نساجی پیوسته و این تیم را در نیم فصل دوم لیگ هجدهم همراهی خواهد کرد. 

تکذیب مدیر فنی شدن پروین در بادران
در حالی که شایعه شده بود علی پروین، سلطان ابدی سرخ‌های پایتخت به سمت مدیر فنی بادران تهران منصوب شده است، دیروز ایزد سیف‌الله‌پور مدیر باشگاه این ادعا را رد کرد و گفت هرچند بادران به پروین به عنوان یک اسطوره احترام فراوانی می‌گذارد اما حضور آخر او در محل باشگاه فقط برای پاره‌ای کارهای اقتصادی بوده است. 

درخواست 3 باشگاه لیگ برتری برای سه بازیکن سپاهان
در حالی که اردوی تمرینی سپاهان در خاک ترکیه ادامه دارد، سه باشگاه لیگ برتری با ارسال درخواست‌های رسمی، خواستار سه بازیکن این تیم شده‌اند. بر این اساس، نفت مسجدسلیمان خواهان رسول نویدکیا شده، سایپا مایل به جذب جلال‌الدین علی‌محمدی است و صنعت نفت نیز مثل تیم مسجدسلیمانی، انگشت روی نام نویدکیا گذاشته است.

محمد صلاح حساب توئیتر خود را حذف کرد
در پی مشکلاتی که برای محمد صلاح در ارتباط با حساب توئیتری وی به وجود آمده بود، او دیروز این حساب را حذف کرد. دو روز پیش صلاح در توئیترش پیامی آورده بود که حمل بر برخورد طعنه‌آمیز وی با قرارداد جدید اسپانسرینگ فدراسیون فوتبال مصر با شرکت وودافون شده و این مسأله واکنش‌هایی را در قاهره و سطح جهان برانگیخته بود. این رویداد سبب شد ستاره مصری و مسلمان تیم فوتبال لیورپول تا اطلاع ثانوی از خیر توئیتر خود بگذرد. 

دل‌بوسکه: مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است
ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی پیشین رئال و تیم ملی اسپانیا که گرایش‌های رئالی‌اش آشکار و امری بدیهی است، دیروز در تضاد با این رویکرد، لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال نامید. او در یک سمینار فوتبالی گفت: من همیشه مارادونا را در صدر بهترین‌ها قرار می‌دادم اما مسی در سال‌های اخیر کارهایی کرده است که چاره‌ای جز تغییر عقیده برایم باقی نگذاشته است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6983/22/498922/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها