اخبار



مرگ سه کارگر در عمق چاه

گروه حوادث /  حفر چاه 15 متری در چهاردانگه 3 کارگر را به کام مرگ کشاند.
به گزارش آتش‌نشانی، عصر روز دوشنبه گزارش گرفتار شدن 3 کارگر در یک چاه به امدادگران آتش‌نشانی چهاردانگه اعلام شد. در پی آن یک گروه نجات به همراه دستگاه دمنده هوا به محل حادثه که یک کارگاه رنگرزی چوب بود، اعزام شدند. با تلاش گروه نجات 3 کارگر را از داخل چاه خارج کردند. سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: عوامل اورژانس که از پیش در محل حادثه حضور داشتند وضعیت جسمانی و علائم حیاتی این سه کارگر را بررسی و اعلام کردند که هر سه نفر جان خود را از دست داده‌اند.
علت این حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است اما مهم‌ترین فرضیه  گاز گرفتگی در چاه است.

گروگانگیری  200 میلیون تومانی
 
گروه حوادث/ متهم سابقه‌دار برای وصول طلب 200 میلیون تومانی‌اش پسری نوجوان را ربود اما وقتی خود را در محاصره پلیس دید، با رها کردن گروگانش پا به فرار گذاشت.
به گزارش پلیس، این آدم‌ربایی چند روز قبل در یکی از خیابان‌های شهر زاهدان رخ داد.
بررسی‌های میدانی مأموران نشان داد این نوجوان پس از خرید نان در حال برگشت به خانه‌اش بوده که توسط سرنشینان یک خودرو پژوی 405 ربوده شده است. با توجه به اینکه جان گروگان نوجوان در خطر بود بلافاصله تیم کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی عملیات گسترده‌ای را آغاز کردند و در کمتر از 6 ساعت آدم‌ربایان شناسایی شدند.
سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: «در تحقیقات از خانواده پسر نوجوان مشخص شد با یکی از متهمان اختلاف مالی داشته و برای آزادی او 200 میلیون تومان پول نقد از خانواده‌اش خواسته‌اند.
به این ترتیب کارآگاهان با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی در کمتر از 6 ساعت مخفیگاه آدم‌ربایان را در حاشیه شهر زاهدان شناسایی و در اقدامی ضربتی 2 نفر از گروگانگیران را دستگیر کردند. اما عامل اصلی این آدم‌ربایی که از متهمان سابقه‌دار بود، با رها کردن گروگان توانست فرار کند. تلاش برای شناسایی و دستگیری وی ادامه دارد.»



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7115/12/517357/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها