دوخط خبـــر



  ‌ المیادین:  انصارالله یمن در جدیدترین حمله پهپادی خود پایگاه هوایی ملک خالد را هدف قرار داد. این در حالی است که یک مقام دریایی یمن خبر داد، ائتلاف سعودی از چهار روز قبل یک نفتکش حامل سوخت مازوت ویژه نیروگاه برق الحدیده را توقیف کرده است.
  المیادین: «نیکلای ملادینف» هماهنگ‌کننده صلح سازمان ملل در منطقه در واکنش به عملیات تخریب خانه‌های فلسطینیان در محله صور باهر در شرق قدس اشغالی، خواستار توقف فوری تخریب خانه‌های فلسطینیان شد.
  روسیا الیوم: سندیکای روزنامه‌نگاران عراقی خبر داد، اقدامات «بازدارنده‌ای» را در خصوص روزنامه‌نگاران عراقی که به اراضی اشغالی سفر کرده‎اند، در نظر دارد.
  ‌ الجزیره: مسئولان شهر استانبول به اتباع سوری‌ که به‌صورت غیرقانونی در این شهر سکونت دارند، چهار هفته برای ترک این شهر مهلت دادند.
  ‌ آسوشیتدپرس: رهبر کره شمالی از یک زیردریایی جدید بازدید کرد و به مقام‌ها دستور داد به تقویت بیشتر ظرفیت‌های ارتش کره شمالی بپردازند.
  ‌ فرانس پرس: دولت وفاق ملی لیبی از دفع حمله گسترده نیروهای موسوم به «ارتش ملی لیبی» به جنوب طرابلس خبر داد.
  ‌ النشره: پلیس نیجریه از کشته شدن شش معترض شیعه و یک افسر پلیس در جریان درگیری میان این نیروها با معترضان در ابوجا خبر داد.
  ‌ روسیا الیوم: وزارت دفاع ترکیه خبر داد، آنکارا و واشنگتن درباره ادامه تلاش‌های مشترک برای ایجاد منطقه‌ای حائل در شرق فرات در سوریه به توافق رسیدند.
  ‌ ایندیپندنت: دولت انگلیس طی شش ماه پس از قتل جمال خاشقجی حدود ۶۵۰ میلیون پوند سلاح به عربستان فروخته است.
  ‌ گاردین: دونالد جونیور، پسر بزرگ دونالد ترامپ خبر از نوشتن کتاب افشاگرانه‌ای علیه چپگرایان داده که به گفته او نخبگان چپگرا قطعاً دوست نخواهند داشت کسی آن را بخواند.
   روسیا الیوم: یک مؤسسه در عراق از کشف گور دسته‌جمعی جدیدی که در آن پیکر ۷۰ زن و کودک کرد  قرار دارد در صحرای السماوه در استان المثنی، خبر داد.
   بلومبرگ: حزب رئیس‌جمهوری تازه‌کار اوکراین با وعده‌های سرکوب فساد، بهبود اقتصاد و پایان درگیری با جدایی‌طلبان روس‌گرا توانست به پیروزی قاطعی در انتخابات پارلمانی زودهنگام اوکراین برسد.
   المیادین: آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی، گفت: جنبش حماس موشک‌هایی تولید می‌کند که می‌تواند به نیروگاه انرژی الخضیره برسد. حماس می‌تواند هر روز یک فروند از این نوع موشک‌ها را تولید کند.
   رویترز: در دو حمله شورشیان اوگاندایی وابسته به «نیروهای متحد دموکراتیک» در بنی در شرق جمهوری دموکراتیک کنگو، 12 غیرنظامی از جمله دو کودک با تبر و شلیک گلوله کشته شدند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7115/13/517375/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها