ایجاد درآمد باثبات؛ برنامه رئیس جدید کمیته‌ امداد


رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: خدمت به نیازمندان و محرومان جامعه موجب افتخار و سربلندی است و از همه دستگاه‌ها می‌خواهم در این امر خیر یاری رسان کمیته امداد باشند. به‌گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی در آیین تکریم سید پرویز فتاح و معارفه سید مرتضی بختیاری روسای سابق و جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: حمایت و رسیدگی از محرومان، دانش‌آموزان، دانشجویان و زوج‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد از جمله خدمات ارزشمندی است که کمیته امداد تاکنون توانسته است بخوبی از عهده آن برآید. وی با بیان اینکه شرایط کنونی جامعه به لحاظ مسائل اقتصادی سخت و دشوار است، افزود: در این‌گونه شرایط ثروتمندان جامعه نیز وظیفه دارند کمک رسان نیازمندان بخصوص آن دسته از افرادی که حتی برای تهیه دارو دچار مشکل هستند، باشند.
پرویز فتاح، رئیس سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در این مراسم با اشاره به افزایش اعتبار صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از ۴۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰۰ میلیارد تومان گفت: وام‌های قرض‌الحسنه کمیته امداد حتی یک درصد کارمزد ندارد و پرداخت وام غیر از قرض‌الحسنه به مددجویان در این مدت ممنوع شده است.
سید مرتضی بختیاری، رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در این مراسم  با بیان اینکه برنامه‌های ما در آینده در راستای اساسنامه کمیته امداد اجرا خواهد شد، ادامه داد: توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات علاوه بر کارهای گذشته از مهم‌ترین اقدامات ما خواهد بود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7115/14/517381/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها