اخبـــار




ابهام در برگزاری جام شهدا

چهارمین دوره جام شهدا از امروز آغاز می‌شود و طبق برنامه ماشین‌سازی و فولاد از ساعت 16 و پرسپولیس و سایپا از ساعت 19 دوم مرداد در ورزشگاه شهرقدس برگزار می‌شود. در صورتی که یک بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد، به صورت مستقیم وارد ضربات پنالتی می‌شود. البته مسئولان جام شهدا هنوز نتوانسته‌اند برای برگزاری این تورنمنت در ورزشگاه شهدای شهرقدس از شورای تأمین استان تهران مجوز بگیرند. این در شرایطی است که احتمال برگزاری این بازی‌ها بدون تماشاگر هم وجود دارد. البته با این شرایط هم، پرسپولیس و سایپا به توافق رسیده‌اند که در صورت لغو بازی آنها در جام شهدا، روز جمعه در یک بازی دوستانه به مصاف هم بروند.

شرط سروش و مصلح برای فسخ قرارداد

پرسپولیس چهارشنبه و پنجشنبه هفته آینده در دو دیدار تدارکاتی به میدان خواهد رفت. محسن خلیلی، مدیر تیم پرسپولیس در این ارتباط به سایت این باشگاه گفت: «آقای کالدرون تا دهم مرداد خواهان انجام 4 بازی تدارکاتی شده. 2 بازی این هفته و 2 بازی دیگر 9 و 10 مرداد برگزار می‌شود. برای 2 بازی هفته آینده به ترتیب با پیکان و نفت مسجدسلیمان هماهنگی انجام داده‌ایم.» همچنین بنا بر اعلام علیرضا حقیقت پزشک پرسپولیس، حسین ماهینی مدافع سرخپوشان از 6 هفته دیگر آماده بازی خواهد شد. ضمن اینکه خبر رسید مدال قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی، به همراه پیراهن جشن قهرمانی این رقابت‌ها به بشار رسن اهدا شد تا به نوعی از این بازیکن عراقی که کارهای درمانی خود را در قطر پیگیری می‌کند و قرارداد خود را با سرخ‌ها تمدید کرده، دلجویی شود. گفتنی است، شایان مصلح در جلسه‌ای که با ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس داشته، از مسئولان این باشگاه درخواست کرده تا نصف مبلغ قرارداد او را به صورت نقدی بابت فسخ بپردازند که این درخواست مورد موافقت مدیران باشگاه پرسپولیس قرار نگرفته است و رایزنی در این خصوص ادامه دارد. ضمن اینکه سروش رفیعی هم برای جدایی از پرسپولیسی‌ها ۶۰۰ میلیون از قرارداد فصل بعد خود را درخواست کرده است. دیروز همچنین علی علیپور با حضور در باشگاه پرسپولیس به دیدار عرب رفت و با تأکید دو طرف قرار شد رقم قرارداد این بازیکن افزایش پیدا کند.

3 شرط جذب بازیکنان خارجی اعلام شد

سه شرط فدراسیون فوتبال برای جذب بازیکنان خارجی توسط باشگاه‌ها تبیین و اعلام شد. هماهنگی باشگاه‌ها با کمیته تعیین وضعیت بازیکنان، به‌تأیید رسیدن کیفیت فنی بازیکنان خارجی توسط کارشناسان فنی این کمیته و ارائه ضمانت لازم از سوی باشگاه‌ها برای پرداخت تمام دستمزد نفرات خارجی.

هافبک خارجی مد نظر آبی‌ها امروز می‌آید

استقلال روز گذشته تمرین ویژه‌ای از ساعت 10 در مجموعه نفت تهرانسر و پشت درهای بسته را پشت سر گذاشت و بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال برای  جواد زرینچه که به عنوان سرپرست این تیم کار خود را آغاز کرده، جشن تولدی برگزار کردند و او با کیکی که لوگوی باشگاه روی آن نقش بسته بود، عکس یادگاری گرفت. البته برخلاف جشن تولد که برای بازیکنان گرفته می‌شود، خبری از کیک مالی نبود و آبی‌ها در کنار زرینچه ایستادند و فقط عکس یادگاری گرفتند. در این تمرین عارف غلامی، مدافع جدید استقلال در محل تمرین آبی‌پوشان حضور یافت و مورد استقبال آندره‌آ استراماچونی و زرینچه قرار گرفت. این بازیکن پس از معارفه لباس این تیم را برتن کرد تا تمرین کند اما چون در تست‌های پزشکی شرکت نکرده بود، از او خواسته شد به جای تمرین به ایفمارک برود. این اتفاق در حالی رخ داد که پیش از این امین نوروزی، معاون پزشکی استقلال از عقد قرارداد با بازیکنانی که در تست‌های پزشکی شرکت نکرده بودند، انتقاد کرده بود. زرینچه در واکنش به این اتفاق به تسنیم گفت: «سلامت بازیکن فقط مربوط به مصدومیت نیست و در مرکز پزشکی از او تست‌های دیگری نیز گرفته می‌شود.» گفتنی است فرناندو کانِسین، ‌هافبک برزیلی اوستنده بلژیک که مدنظر استقلال است، امروز برای انجام مذاکرات نهایی به ایران می‌آید. استقلالی‌ها پنجشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف بادران می‌روند.

بیرانوند به تورینو پیشنهاد شد

در حالی که بحث لژیونر شدن علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس دوباره مطرح شده، سایت توتومرکاتو ایتالیا نوشت:«علیرضا بیرانوند در جام جهانی ۲۰۱۸ توانست پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کند. او حالا به رؤیاها و آرزوهای بزرگ فکر می‌کند. شاید بازی در سری A  و تورینو. ذخیره سیریگو، دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا در تورینو یکی از نیازهایی است که باشگاه تورینو به دنبال مرتفع کردن آن است و به همین خاطر نام علیرضا بیرانوند مطرح شده. انتقالی که توسط مدیر برنامه‌های بیرانوند به طور رسمی به باشگاه تورینو پیشنهاد شده و اکنون او و بیرانوند منتظر پاسخ باشگاه به این پیشنهاد هستند.» بر اساس آنچه سایت ایتالیایی ادعا کرده، بیرانوند بند قرارداد ۶۰۰ هزار یورویی با باشگاه پرسپولیس دارد که در صورت ترانسفر شدن، این مبلغ به پرسپولیس پرداخت خواهد شد. ضمن اینکه از کالیاری و آتالانتا نیز به عنوان گزینه‌های دیگر خواهان دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران یاد می‌شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7115/15/517389/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها