کوتاه تر از خـــبر



داورزنی: شرایط حضور زنان در لیگ برتر مناسب نیست
محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان دیروز (دوشنبه)  درباره حضور زنان در استادیوم‌ها در بازی های لیگ برتر گفت:«برای حضور زنان در بازی های لیگ برتر خیلی اعتقادی نداریم و شرایطش برای لیگ مهیا و مناسب نیست اما برای مسابقات ملی بحث دیگری مطرح است. برای بازی های آسیایی هم فدراسیون فوتبال قرار است شرایط را مهیا کند.»

جلسه وزیر ورزش با هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال
در جلسه تازه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش مسائلی مثل تجهیز استادیوم‌های ورزشی و چگونگی تعامل با نهادهای امنیتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در حالی که هر دو سوی مذاکرات بر برگزاری هر چه بهتر و ایمن‌تر لیگ نوزدهم برتر کشور تأکید داشتند، اقداماتی که در این زمینه طی ماه‌های اخیر صورت پذیرفته، به  اطلاع مسعود سلطانی‌فر رسانده شد و وزیر ورزش هم راهنمایی‌های لازم را ارائه کرد. حق پخش تلویزیونی نیز از مباحث مورد اشاره در این گردهمایی بود.

مسدود شدن حساب‌ فدراسیون‌های المپیکی
انباشته شدن مالیات فدراسیون‌های ورزشی طی ۳، ۴ سال اخیر، باعث شده فدراسیون‌های المپیکی در حساس‌ترین برهه زمانی در سال منتهی به المپیک با چالش جدی مواجه شوند. پس از بسته شدن حساب فدراسیون‌های مهم همچون فوتبال، کشتی و جودو به دلیل پرداخت نشدن مالیات، این بار حساب‌های فدراسیون تکواندو یکی دیگر از فدراسیون‌های المپیکی ایران مسدود شد. به گزارش ایسنا، طبق اعلام اداره مالیات، فدراسیون تکواندو ملزم به پرداخت بیش از ۳ میلیارد تومان مالیات شده است. حتی پول جوایزی که برای ورزشکاران به حساب فدراسیون‌ها ریخته شده، شامل مالیات می‌شود و فدراسیون‌ها ملزم به پرداخت آن هستند.

بازگشت سرباز فراری به لیگ قطر
مهرداد پولادی که هنوز تکلیف خدمت سربازی‌اش را مشخص نکرده و به این سبب همچنان سرباز فراری محسوب می‌شود، پس از گذراندن یک فصل ناموفق در لیگ تایلند به قطر بازگشته تا یک بار دیگر در لیگ این کشور به میدان برود. مذاکرات او با الخریطیات که نه در لیگ ستارگان بلکه لیگ دسته اول قطر بازی می‌کند، سودمند بوده و انعقاد قراردادی یک ساله را بین دو طرف موجب شده و به این ترتیب او به تیمی می‌پیوندد که پژمان منتظری، مدافع اخیراً جدا شده از استقلال هم جذب آن شده. پولادی و منتظری سابقه بازی در کنار هم در استقلال را هم دارند.

رونالدو: یا مدل می‌شدم یا بازیگر
کریس رونالدو فوق ستاره یوونتوس، در مصاحبه‌ای با سایت «فوتبال ایتالیا» گفت:« اگر فوتبالیست نمی‌شدم، یا مدل لباس می‌شدم یا بازیگر سینما.» این بازیکن پرتغالی در پاسخ به این سؤال که مهم‌ترین گل زندگی‌اش را کدام گل می‌داند، گفت: «همان گلی که در آخرین دیدارم زده‌ام.»

مصدومیت دو هفته‌ای مهاجم آفریقایی استقلال
شیخ دیاباته، مهاجم تازه استخدام شده استقلال که اهل کشور آفریقایی مالی است و همچنین آرش رضاوند دیگر بازیکن اخیراً صید شده آبی‌های تهرانی تمرین روز گذشته تیم‌شان را به دلیل مصدومیت از دست دادند. کاوه ستوده، پزشک استقلال متذکر شد آسیب‌دیدگی دیاباته از ناحیه عضله همسترینگ است و وی را حداقل دو هفته از میدان‌ها دور نگه می‌دارد اما رضاوند در حال گذراندن دوران نقاهتش است و بزودی پا به توپ می‌شود.

کلاس توجیهی قواعد جدید داوری برای پرسپولیس
با تأکید مقام‌های فوتبال بر اینکه در فصل جدید لیگ برتر کشور قواعد جدید داوری به اجرا درخواهد آمد، دیروز کلاس توجیهی برای بازیکنان پرسپولیس در این خصوص برگزار شد. پیش‌تر چنین کلاس‌هایی برای باشگاه‌های دیگری مثل گل‌گهر سیرجان، سایپا، تراکتور و پیکان نیز برگزار شده بود.

فریاد خشم ستاره فوتبال امریکا بر سر کنگره
آلخاندرو بدویا، ستاره سابق تیم ملی فوتبال امریکا در جریان بازی دیروز تیم‌های فیلادلفیا یونیون و دی‌سی یونایتد از لیگ حرفه‌ای امریکا، به دو کشتار اخیر در این کشور واکنش نشان داد. بدویا 32 ساله که در عضویت تیم فیلادلفیاست، پس از گلزنی به سمت میکروفون کنار زمین رفت و پشت آن فریاد کشید «کنگره (امریکا) کاری انجام بده و به کشتارهای اخیر پایان بده.» اشاره وی به دو حمله مسلحانه اخیر در مناطق ال‌پاسو و اوهایو بود که موجب مرگ تعداد زیادی شد.‌

مصلح رسماً به سپاهان پیوست
شایان مصلح مدافع فصل گذشته پرسپولیس رسماً به سپاهان پیوست. مصلح پس از عدم نیاز سرخپوشان به اوکه برای فصل جدید از این تیم جدا شده بود، دیروز رسماً سپاهانی شد تا شاگرد امیر قلعه نویی شود. قرارداد این بازیکن که در پست مدافع چپ توپ می‌زند با باشگاه سپاهان دو ساله است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7126/15/518517/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها