حوادث جهان




آرزو کیهان
مترجم

دفن جسد همسر در باغچه

مرد عصبانی پس از جر و بحث با همسرش او را کشت و جسدش را در حیاط پشتی خانه دفن کرد. به گزارش کرایم، متهم پس از قتل همسرش با آرامش گودالی عمیق در حیاط خانه کنده و جسد قربانی را در آن دفن کرده و سپس به تماشای یک فیلم هیجان انگیز نشسته است.
مأموران پلیس اسکاتلندیارد (لندن) در پی درخواست کمک خانواده قربانی به همسر وی ظنین شده و پس از انجام تحقیقات او را به جرم قتل دستگیر کردند این در حالی است که قاتل تمامی اتهامات خود را انکار کرده و با مأموران پلیس همکاری نمی‌کند.

خروج تومور 6 کیلویی از شکم بیمار

پزشکان تایلندی موفق به خارج کردن تومور 6 کیلویی از شکم یک بیمار شدند.
به‌گزارش میرر، مرد 52 ساله تایلندی که از درد شکم به خود می‌پیچید به بیمارستان رفت و پزشکان متوجه وجود توموری بزرگ در شکمش شدند.
پزشکان تایلندی این مرد را در بیمارستان «بوئنگ کان» در شمال شرقی تایلند تحت عمل جراحی قرار داده و تومور را که به کبد، روده کوچک و معده مرد چسبیده بود خارج کردند.

بافت بزرگترین پتوی جهان

بیش از 500 زن از 27 ملیت در کار تیمی جالبی بزرگ‌ترین پتوی جهان را بافتند و نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رساندند.
به‌گزارش خلیج نیوز، «مانجو انصاری» یکی از افراد گروه در این باره گفت: «این پتو برای کودکان فقیر دنیا بافته شده است. در بافت پتو همدلی و مهارت و مهربانی نقش اساسی داشته است. در این میان 400 زن اهل امارات متحده عربی بوده‌اند که بین 25 تا 85 سال سن داشته‌اند. پتو به اندازه زمین یک استادیوم ورزشی بوده و در بافت آن از رنگ های متنوع زیادی استفاده شده است.»
اندازه پتو 3949 مترمربع است. هر تکه از پتو قلبی است که به کودکان فقیر اهدا شده است.‌‌

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7156/12/521414/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها