درخواست اعسار قاتلی که پسرش راکشت


اخبار 
گروه حوادث/ مرد میانسال که در یک درگیری خانوادگی پسر جوانش را کشته و به پرداخت دیه و زندان محکوم شده بود با درخواست اعسار خواهان تقسیط مبلغ دیه شد. 
به‌گزارش «ایران»، صبح دیروز این مرد 55 ساله که از زندان به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران منتقل شده بود به قاضی گفت: من 10 سال است که به جرم قتل پسرم در زندان هستم. زمستان سال 89 بود روز حادثه از سرکار به خانه برگشتم پسر 19 ساله‌ام با لباس راحتی در آشپزخانه مقابل مادرش نشسته بود. با دیدن او در آن وضعیت عصبانی شدم و گفتم چرا با این سر و وضع جلوی مادرت نشسته‌ای خجالت نمیکشی؟ اما پسرم با بی‌احترامی جوابم را داد و گفت: به تو مربوط نیست. از این حرفش بیشتر عصبی شدم و کتکش زدم در همین موقع پسرم با چاقوی میوه خوری به من حمله کرد من هم کارد آشپزخانه را برداشتم و دو ضربه به او زدم. همسرم که شاهد این درگیری بود در حالی که باورش نمی‌شد من پسرمان را زده باشم به طرف من حمله کرد که او را هم مجروح کردم. وقتی امدادگران اورژانس و مأموران پلیس رسیدند پسرم مرده بود.
بعد از دستگیری و محاکمه در دادگاه همسرم به جرم قتل پسرمان درخواست دیه کرد. قضات هم مرا به 10 سال حبس و پرداخت دیه محکوم کردند. حالا که حبسم تمام شده چون توانایی پرداخت دیه را ندارم باید بلاتکلیف در زندان بمانم اما امروز به اینجا آمده‌ام تا درخواست اعسار دهم و اگر بشود مبلغ دیه را برایم تقسیط کنند یا اینکه آزادم کنید که بتوانم کار کنم و پول دیه را بپردازم. بدین ترتیب قضات پس از شنیدن اظهارات متهم برای تصمیم‌گیری درباره وی وارد شور شدند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7273/12/535218/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها