توئیتر



 در دوسال اخیر با تغییرات نرخ تورم، بسیاری از مردم به‌دنبال افزایش ارزش سرمایه‌هایشان هستند. به‌همین دلیل آنها تلاش می‌کنند سرمایه خود را به‌جایی ببرند که سود کنند و امنیت سرمایه گذاری‌شان تأمین شود.در فضای توئیتر نیز کسانی که در این زمینه آگاهی بیشتری دارند به‌کاربران مشاوره سرمایه‌گذاری می‌دهند.

 در این میان اما برخی کاربران در خصوص مشاوره‌های بی‌پایه به مردم هشدار می‌دهند.در این خصوص یکی از کاربران نوشت: مگر می‌شود کسی مشاور سرمایه‌گذاری باشد، اما خود آهی در بساط نداشته باشد؟بله در کشور این دسته مشاوران فراوان هستند!

 آتش‌سوزی در جنگل‌های گیلان واکنش زیادی از طرف کاربران داشت. آنها در خصوص امکانات نهادهای متولی برای خاموش کردن آتش نگران هستند.کاربری نوشت:امیدواریم باران ببارد تا آتش مهار شود وجنگل‌ها از آتش در امان بمانند.

 کرونا همچنان بیشترین خبرها و نوشته‌ها را در فضای توئیتر به خود اختصاص داده است. برخی کاربران به خسارت‌های اقتصادی این ویروس اشاره می‌کنند.اما برخی دیگر از بهره بردن برخی شرکت‌ها در این شرایط نیز نوشتند. کاربری نوشت: شرکت سازنده‌ آی فون در چین، شروع به تولید ماسک کرده است.تولید ماسک و همچنین صادرات آن به چین این روزها یکی از سودده‌ترین تجارت‌ها در دنیا است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7274/9/535441/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها