اخبـــار




جزییات درگیری دو بازیکن استقلال با پلیس

گروه حوادث: درگیری دو بازیکن استقلال با مأموران حاضر در ورزشگاه آزادی بین دو نیمه دربی 92 در حالی رخ داد که پلیس اظهارنظر در این باره را به تکمیل تحقیقات موکول کرد. به‌گزارش «ایران»، عصر پنجشنبه 17 بهمن پس از پایان بازی پرسپولیس - استقلال خبری در رسانه ها منتشر شد که حکایت از کتک خوردن دو بازیکن استقلال به‌نام‌های عارف غلامی و سیاوش یزدانی داشت. این دو با انتشار عکس‌هایی از لباس‌های پاره شده و خونین خود مدعی شدند از سوی حدود 20 مأمور نیروی انتظامی کتک خورده‌اند.
سیاوش یزدانی -بازیکن استقلال - درباره حادثه پیش‌آمده به ایرنا اظهار داشت: «بین دو نیمه می‌خواستم به رختکن بروم که با یک مأمور برخورد کردم. او به من گفت هُل نده و من از وی عذرخواهی کردم. یک فرمانده میدانی گفت اینجا چه کار داری. من گفتم بازیکن استقلالم اما به من توهین کرد و من و عارف غلامی با او درگیر شدیم. او مرا زد و از چند پله افتادم.» عارف غلامی نیز در این باره گفت: من و سیاوش می‌خواستیم بین دو نیمه به رختکن استقلال برویم اما مأموران پلیس مانع شدند و بین ما درگیری رخ داد و بشدت کتک خوردیم.
در همین رابطه مرکز اطلاع رسانی پلیس اعلام داشت ادعای این دو بازیکن در دست بررسی است و نتیجه به زودی اعلام خواهد شد. فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اتفاقات و حواشی رخ داده در ورزشگاه آزادی برای سیاوش یزدانی و عارف غلامی دو بازیکن استقلال و درگیری آنها با مأموران یگان ویژه، گفت: «مهمتراز بازی دربی، بی‌احترامی و رفتار ناشایستی بود که علیه عارف (غلامی) و سیاوش (یزدانی) انجام شد. شاهدان به من گفتند خشونتی که علیه بازیکنانم انجام دادند، خیلی تلخ و ناراحت‌کننده بوده است. باید با عامل این بی‌‌تدبیری برخورد شود. بازیکن فوتبال در هیچ کجای دنیا در استادیوم خانگی‌اش از مأموران امنیت ورزشگاه کتک نمی‌خورد. متأسفانه به من گفتند که علایق رنگی یکی از آقایان مسئول در این ماجرا بی‌تأثیر نبوده است که امیدوارم واقعیت نداشته باشد. منتظر دلجویی و عذرخواهی رسمی از عارف و سیاوش هستیم».

برخورد با  بی حجابی در خودرو

گروه حوادث / فرمانده نیروی انتظامی از برخورد قانونی با افرادی خبر داد که در خودرو کشف حجاب می‌کنند.  سردار حسین اشتری با اعلام خبر اجرای طرح ناظر یک در کشور گفت: بواسطه اجرای این طرح با افرادی که در خودرو کشف حجاب می‌کنند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد، چراکه معتقدیم این عمل ناشایست یک هنجارشکنی محسوب می‌شود.
وی در ادامه به برنامه‌های پلیس برای نوروز 99 اشاره و تصریح کرد: برنامه‌ریزی پلیس برای نوروز ۹۹ در حال تهیه و تدوین است به نحوی که طرح نوروزی از ۲۵ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۷ فروردین ادامه دارد و تمامی قرارگاه‌های نوروزی پلیس در این ایام به حالت آماده باش هستند تا ایامی خوش را برای هموطنان و مسافران نوروزی رقم بزنند.

قصدم از ساخت کلیپ کرونا شوخی بود

گروه حوادث / مرد میانسال که با ساخت کلیپی درباره انتشار بیماری کرونا و بستری شدن یک نفر در شهر سنندج باعث نگرانی مردم شده بود، از سوی پلیس فتای کردستان بازداشت شد.
سرهنگ مهدی دانش‌پور رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کردستان در این باره گفت: روز ۱۵ بهمن سال‌جاری کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد یک تاجر چینی مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بعثت سنندج بستری و سپس به بیمارستان توحید منتقل شده است و در پایان کلیپ هم خبر اعزام این فرد به تهران داده شده بود. انتشار این کلیپ موجی از نگرانی در میان مردم منطقه به‌وجود آورد و علاوه بر آن موجب سوء‌استفاده کانال‌ها و رسانه‌های معاند و بازنشر گسترده آن از سوی آنها شد. به‌همین خاطر مأموران پلیس فتا شناسایی منتشرکننده این کلیپ را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: در نخستین اقدام موضوع از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که چنین موضوعی صحت ندارد. پس از آن کارشناسان پلیس فتا با تلاش و پیگیری در کمتر از ۲۴ ساعت متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی وی را بازداشت کردند. متهم نیز پس از بازداشت به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را از این اقدام سرگرمی و مزاح با دوستانش اعلام کرد.
این متهم ۴۳ ساله اهل کردستان پس از بازداشت عنوان کرد: این کلیپ را به قصد شوخی تهیه و در یکی از گروه‌های دوستانه منتشر کردم، البته عده‌ای پایان این کلیپ را که نشان می‌داد مزاحی دوستانه است، حذف کردند. اصلاً تصور نمی‌کردم این کلیپ اینگونه گسترده در فضای مجازی پخش شود البته امیدوارم مردم با شنیدن سخنان مسئولان مربوطه نگرانی‌هایشان در خصوص عدم وجود ویروس کرونا در استان کردستان رفع شده و پی به این قضیه برده باشند که هدفم فقط شوخی بود.
این فرد هم‌اکنون در اختیار پلیس فتا قرار دارد و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی خواهد شد.

خودکشی در زندان

گروه حوادث/ مرد جوان که به‌جرم ارتکاب سرقت مسلحانه به 20 سال حبس محکوم شده بود در زندان به زندگی اش پایان داد.
به‌گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، ساعت 4:14 بامداد جمعه بازپرس کشیک قتل پایتخت در جریان مرگ مرموز مرد 31 ساله‌ای در زندان رجایی شهر قرار گرفت. در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که مرد جوان خود را حلق آویز کرده است. او که به جرم سرقت مسلحانه در زندان رجایی شهر دوران محکومیتش را سپری می‌کرد قبل از اینکه به زندگی اش پایان دهد، به هم سلولی‌هایش گفته بود: تحمل ندارم 20 سال در زندان بمانم. این زندانی به‌عنوان مسافرکش از مسافران سرقت مسلحانه می‌کرد و یکسال قبل دستگیر و محکوم شده بود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7274/12/535453/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها