اخــــبار




حضور ورزشی‌ها در جشن ۴۱ سالگی انقلاب

دیروز جامعه ورزش همپای دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن به مناسبت چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی شرکت داشت و همچون سال‌های گذشته حماسه باشکوه دیگری را در حمایت از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خلق کرد. مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان با حضور در جمع پرشور راهپیمایان گفت:«حضور کم نظیر و باشکوه مردم در جای جای ایران، نظام و انقلاب را بیمه کرده است. امروز مردم ایران متحد و یکپارچه و گوش به فرمان رهبری مقابل امریکا ایستاده‌اند.»

قهرمانی صفدریان و ملکی در یخنوردی کاپ آسیا

مسابقات یخنوردی کاپ آسیا 2020 به میزبانی ایران و با حضور نمایندگان 4 کشورقزاقستان، ارمنستان، گرجستان و افغانستان برگزار شد که در پایان رقابت‌های ماده سرطناب، محمدرضا صفدریان عنوان قهرمانی را کسب کرد. در بخش بانوان نیز الناز ملکی مطلق قهرمان شد.

اشتاد سازه مشهد قهرمان زودهنگام لیگ برتر هندبال بانوان

هفته چهاردهم و پایانی پانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان در حالی جمعه پیش رو برگزار می‌شود که قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شده است. تیم هندبال بانوان اشتاد سازه مشهد در هفته سیزدهم این رقابت‌ها با نتیجه ۳۲- ۱۹ برابر کیش ایر به برتری رسید و یک هفته زودتر از پایان رقابت‌ها، قهرمانی خود را جشن گرفت. بدین ترتیب تیم «اشتاد سازه» سال آینده برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهد داشت. گفتنی است، پانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان با ۸ تیم آغاز شد اما در میانه راه تیم ارشیا شید طرقبه به‌دلیل مشکلات مالی از رقابت‌ها کنار رفت. تیم نفت وگاز گچساران هم پیش از برگزاری هفته سیزدهم، دو هفته متوالی مقابل حریفانش حاضر نشد و از لیگ حذف شد.

اسکوچیچ: مشتاقانه در انتظار چالش جدید هستم

دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی که دوشنبه با حضور در فدراسیون فوتبال، قراردادش را رسماً امضا کرد، در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت:« از این بابت احساس افتخار می‌کنم.» او در مصاحبه‌ای با روزنامه وچرنی کرواسی هم گفت:«در ایران احساس امنیت کامل می‌کنم و وظیفه ام رساندن ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی است. مسئولان فدراسیون با بررسی کارنامه ام به این نتیجه رسیدند که من اشراف لازم را بر فوتبال ایران دارم و این چالشی است که مشتاقانه در انتظار آن هستم.»

الکساندر نوری‌ جایگزین کلینزمن شد

‌یورگن کلینزمن پس از حدود 3 ماه سرمربیگری هرتابرلین از سمت خود استعفا داد و الکساندر نوری، دستیار ایرانی‌تبار او تا اطلاع ثانوی هدایت هرتا را برعهده گرفت.

شرایط نامناسب اسطوره فوتبال برزیل

‌پسر پله، فوتبالیست افسانه‌ای برزیل گفت عمل جراحی اخیر روی کمر این ستاره 79 ساله که در جوانی بیش از هزار و 200 گل به ثمر رساند، اثر چندانی نداشته و او شرایط روحی بدی دارد و روز به‌روز ضعیف‌تر و وضعیتش نگران کننده‌تر می‌شود.‌‌

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7277/18/535866/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها